Založ si blog

Kalerábovník . ..

Vraj zbytočne nahadzujem udičky, na tie  svoje kalerábiky nikoho aj tak nechytím. No, ja teda neviem – za prvé, rybičky chytať chodím, ale na háčik určite nevešiam kaleráby, však by som nič nechytil … a za druhé, hoci sa na to vraj nikto nechytí, predsa sa dotyčný chytil a chodí to pravidelne čítať, dokonca aj diskutovať. Ó-la-la … tu niečo nesedí.

Aféra Lockerbie ? 

Atentát měl být odpovědí Libye za bombardování jejího území. Ve dnech 15. a 16. dubna roku 1986 spustila americká armáda sérii útoků letadel z britských vojenských základen na libyjská města Tripolis a Benghází, jako odvetu za atentát libyjských služeb v tehdyZápadním Berlíně na bar, hostící americké vojáky, z kterých byli tři zabiti a 230 zraněno. Tuto operaci objednal Kaddáfí jako odpověď za potopení dvou libyjských lodí americkou armádou v Siderském zálivu na sever od Libye. Během bombardování byla zabita také jeho adoptivní dcera Hanna Gaddafi.

Kto čím bojuje, tým aj padne … hovorí povestné ľudové porekadlo. Žiaľ, vždy na to doplatia nevinní, a naopak, politické špičky sa snažia vytrieskať z ich utrpenia čo najviac prospechu, pričom sa na tom aj s médiami pasú ako – muchy na lajne. Isté je, že Kaddáfí nakoniec nariadil vyplatiť pozostalým po obetiach atentátu na lietadlo 2,7 miliardy dolárov. Možno by sme mali použiť toto číslo ako vzorec pre obete rôznych útokov, ktoré nariadil Biely dom … a pokiaľ by mal odškodniť len obete, ktoré má na svedomí počas jediného roka, zadreli by sa FED-u rotačky.

Kaleráby mám rád. Najmä v polievke. Kalerábovník som ešte neskúšal vypestovať, ale jeden nikdy nevie … možno raz skúsim. Nechutia mi len novinárske kaleráby, preto som nikdy nebol fanúšikom stoky žurnalistiky s názvom Nový Čas, a preto som pred časom prestal kupovať aj ostatné slovenské denníky. Tam totiž vyšľachtili kalerábovníky už dávno, problém je, že všetky sú na jedno kopyto – požívateľné označujú flagom s hviezdičkami, pruhmi a podobne, nepožívateľné sú vraj – z Ruska. Akoby som počul starého Leonida, ktorý síce nevládal stáť, ale za to dokázal zúrivo na tribúne označovať ideových nepriateľov, a vtedy sa požívateľné kaleráby označovali presne rovnako, ako dnes nepožívateľné … a tie nepožívateľné sú dnes vraj chutné. Blbosť ako trám, však svinstvo ostane svinstvom vždy, bez ohľadu na to, či ho premaľujete, alebo nie.

10.november 1982 … rozozvučali sa sirény, a zreteľne nervózna učiteľka nám oznámila, že strýco Leonid už nie je medzi nami. Alebo to bolo jedenásteho ? Kto si to má pamätať … zlé jazyky potichu hovorili, že v ten deň len oznámili smrť Brežneva, keďže vraj bol mŕtvy už dávno. No, priznám sa neviem … nesedel som pri ňom a nedržal ho na zápästí, či ešte srdce bije … ako ho teda vôbec mal

Jasné, že som myslel srdce, nie zápästie … akoby ho mohol niekto držať za to, čo nemá, nie ? Sprostáci širili ohováračky, že Leonidovi sa klaňalo toľko ľudí len preto, že ich držal – za gule. Strašné klamstvo, však ženy to nemajú a predsa sa tiež klaňali … nehovoriac o tom, že jeho ruky vôbec nevyzerali na to, koľko sa do nich malo vojsť. Čas však ukázal, že mnohí neboli za tie gule držaní, ale v skutočností ich vôbec nemali, keďže sa po Leonidovi klaňali každému, kto po tom túžil. A potom, prečo táto krajina tak divne vyzerá … keď ju vedú ľudia, sklonení niže pása cudzieho opasku … však to sa nemôžeme diviť, že to nestojí za nič (teda ako ten život), lebo nevidia, kam nás vedú.

Počítadlo hovorí, že priemerná čítanosť mojich príspevkov dosiahla úroveň 1488 ľudkov. Neviem, či ráta unikátne návštevy, alebo niečo iné. Nenastavoval som ho … ale medzi najvernejších čitateľov zjavne patria tí, čo pod každým príspevkom cítia neodolateľnú túžbu ma opľuť, či ogrcať … asi doma nemajú toaletu, no rád im poslúžim, však sme ľudia, nie ? Často mi vŕta hlavou, či netrpia akousi divnou formou sadomasochizmu, pretože ak mne niečo nechutí, tak to nežeriem … a nemusím sa potom obávať šable …

Ľudkovia moji, ak vás pri mojich riadkoch napína, nerobte si zle a nečumte na ne … bude z vás mať radosť aj tá súťaž pre duševné zdravie, či ako tomu hovoria

Ináč, vŕtalo mi hlavou, či aj ja nezaložím nejakú nadáciu. Niektorým sa totiž nedostáva základného domáceho vybavenia, teda toalety a potom chodia vyložiť náklad svojich žalúdkov a zadníc do diskusií pod blogy. Nie, ja neverím, že by to mohol niekto nosiť v hlave, však si predstavte, aké by to malo následky, keby otvoril ústa. Mohol by som to nazvať, teda ako tú nadáciu, napríklad – Nadácia pre šťastné zadky. Však si predstavte, koľko ľudí by sa potom usmievalo, keď by nemuseli chodiť zdutí po uliciach a hľadať tak náročnú úľavu, ako sú diskusie pod blogmi. Pravdou je, že keby sa na mňa vonku vyškierala celá ulica, asi by som sa cítil ako v blázinci … asi to nie je dobrý nápad. (hoci, možno by som dostal aj nobelovku … však, ak ju dostal ten, čo robí mier s namierenou zbraňou, prečo by som nemohol aj ja, no nie ?) Lepšia bude rada – robte to ako ja a nečítajte to, z čoho vás napína. A hlavne nederte klávesnicu reakciami na kaleráby, lebo vraj od prílišnej aktivity pri počítači môžete dostať – reumu na prsty rúk.

Žijeme to v čudnom svete

Jeden mi súkromne napísal, že som magor, lebo pravidelne číta to svinstvo, čo mi vychádza spod prstov na klávesnici a je to vraj otrasné. Neviem, ale podľa mňa je magor ten, čo sa dobrovoľne plahočí vo svinstve … ja by som nemohol, už len preto, že neznášam gumáky. Iný mi napísal niečo podobné s dovetkom, že naša generácia musí vydochnúť, aby bol konečne pokoj od pozostatkov socializmu … somár, to sa tak ponáhľa do hrobu ? Však je o desať rokov starší ako ja …. a pritom je svet taký krásny… iný mi napísal, že je demokrat a nás by mali vyhnať na Sibír, tak ako to robil (údajne) náš idol Stalin – no ja teda neviem, ale ak navrhuje použiť praktiky opätkového Josifa, tak ten bude asi jeho idolom, nie mojím … alebo sa mýlim ? Ale neskôr mi vŕtalo hlavou, že možno aj Josifa raz označia za demokrata, keďže aj dnes sa demokracia najčastejšie šíri za pomoci lietajúceho olova, či rekondičným pobytom v koncentráku a vodnými masážami s obuškom … ktovie.

Naozaj je svet čudný …

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50, aktualizované: 15:34

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9464732x
Priemerná čítanosť článkov: 3871x

Autor blogu