Založ si blog

Osem rokov v kóme

Boli ste osem rokov v kóme … nie, neoznámila mi to zdravotná sestra, ako sa to ukazuje vo filmoch. Dozvedel som sa to z vysielania Slovenského rozhlasu a Slovenskej televízie, dvoch subjektov, ktoré sú platené z verejných financií a mali by byť povinne objektívne … mali …

Neviem, ale ak mi má niekto pri poslednej rozlúčke stavať pomník z klamstiev, nech ma radšej zahrabú do anonymnej jamy, bez označenia. Pretože – toľko klamstiev, koľko zaznelo dnes počas rozlúčky s bývalým (nie prvým) prezidentom Slovenska, som nepočul ani od poisťovacieho agenta, keď ma chcel ťahať na špagete budúcich výnosov. Dnes som naplno pochopil, že je to oveľa horšie, než sa zdalo – doteraz som si myslel, že Slovensko je obrastené klamstvom, ale v skutočnosti je klamstvo obrastené Slovenskom.

Santo subito … nie, nevolali to davy veriacich ako pri rozlúčke s Jánom Pavlom II., ale volala to hŕstka politikov … len mi akosi ušla podstata ich volania. Presnejšie, ich reči sa naozaj nedali počúvať, pripadal som si ako na jedinej návšteve ideovo-politického vzdelávania, kde ma kedysi presviedčali, že súdruh Brežnev bol do poslednej chvíle svojho života v plnej sile a reči o tom, ako sa hľadal termín jeho skonu v kalendári – sú len klamstvom a ohováraním.

A to som si myslel, že kult osobnosti už máme dávno za sebou … česť pamiatke občana, manžela a otca M.Kováča. Avšak politika a osobnosť, ktorú tak honosne opisovali v prejavoch súčasné politické elity, si akosi nemôžem vybaviť … asi som bol vtedy v kóme.

A odkaz pre všetkých, volajúcich po spravodlivosti a zrušení amnestií zast. prezidenta Mečiara – súhlasím (a určite nie som sám) s ich zrušením, vrátane amnestií, udelených aktérom kauzy Technopol (ktoré sú rovnako nemorálne), a zároveň s podmienkou – súbežným stíhaním a potrestaním bývalých eštebákov a ich prisluhovačov, a ich trvalým vylúčením z verejného života. Ak upratovať svinstvo z 90.rokov – tak poriadne a od podlahy. A kto volá po spravodlivom treste pre iných, musí to isté akceptovať a žiadať aj pre seba … 

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

Kandidatúra A. Danka je drzosťou najhrubšieho zrna

21.01.2024

A len potvrdzuje, že úrad prezidenta je zbytočný.Namiesto osobností máme ponuku politických pobehajov. Čo neplatí len o Dankovi.Všimol si napríklad Korčok,ako vyzerá žiadosť o vstup na územie nášho „spojenca“ USA ? Američania cestujú na Slovensko bez obmedzení, Slováci pri ceste do USA musia súhlasiť so stratou práva na ochranu osobných údajov a zdieľaním [...]

Slaboduchí politickí „znalci“ práva

17.01.2024

Jeden nevie,že so zápisom v registri trestov nesmie byť prokurátorom.A druhý sa slaboducho vykrúca z povinnosti zotrvať na mieste nehody,ktorú spôsobil. Asi je najvyšší čas zrušiť inštitúcie, ktoré im dali osvedčenie o vzdelaní. A možno aj odobrať diplomy tým,ktorí ich príkazy prijímali a vykonávali. Odňatie funkcie nie je trest.Slušné by bolo odstúpenie, ale na [...]

Jaroslav Haščák

V kauze Gorila opäť obvinili Haščáka a ďalšie osoby

19.03.2024 09:36, aktualizované: 09:57

Ide o trestné činy založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny či korupčné trestné činy.

Kurimany, zrútený most

Nemeckú statičku Sabine H. uznal súd za nevinnú v kauze spadnutého mosta na Spiši

19.03.2024 09:24

Tragédia si v novembri 2011 vyžiadala štyri ľudské obete a ďalších zranených.

Štefan Harabin, ta3

VIDEO: Prezidentský kandidát Štefan Harabin. Rusko nepovažuje za agresora, chce neutralitu Slovenska

19.03.2024 07:00

O post prezidenta Slovenskej republiky vo voľbách v roku 2024 sa uchádza 10 ľudí.

vojna na Ukrajine

ONLINE: Michel: Aby bol v Európe mier, musí sa pripraviť na vojnu. Volá po vojnovej ekonomike

19.03.2024 06:15, aktualizované: 09:39

Ak nebude reakcia EÚ správna a neposkytne Ukrajine dostatočnú podporu, aby zastavila Rusko, budeme ďalší na rade, tvrdí šéf Európskej rady Michel.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,443
Celková čítanosť: 9421203x
Priemerná čítanosť článkov: 3856x

Autor blogu