Založ si blog

Závislosti naše (skoro) každodenné . ..

Keď som čítal článok o závislosti na sexe, nemohol som potlačiť úškrn a tomu zodpovedala aj reakcia v diskusii …

Neviem, ako u iných – u mňa som vo vzťahu k nežnému pohlaviu registroval niekoľko fáz – prvú by som nazval pokus-omyl, keď som akosi nechápal, prečo si moje rovesníčky radšej vyberajú starých páprdov, než mňa. Pochopil som po rokoch, keď som ako starý páprda dostal prednosť pred mladým zajacom, čo slečna okomentovala slovami “nie som pokusný králik, aby sa na mne sopliaci učili”.

Druhú fázu by som nazval každodennou gymnastikou, keď sme to s partnerkou skúšali všade a kedykoľvek, keď bola možnosť. Do práce som chodil taký uťahaný, že by sa moje viečka dali používať ako rolety na obchode. Na väčšinu otázok som neodpovedal vôbec, jednoslabične, alebo nezmyselne. Dodnes nechápem, ako som si dokázal plniť povinnosti. Mladosť-pochabosť platilo do poslednej kvapky.

Tretia fáza ? Asi neponáhľaj sa, vyberaj si a uži si. S tým posledným to bolo ťažšie, pretože sme už v dobe, keď chlap na love pôsobí ako dinosaurus na diskotéke. Dnes lovia baby, a chlapi mi často pripomínajú skôr afektované primabaleríny. Iste, chlap by mal mať úroveň a nemal by ju prejavovať radiátorom, ktorý je podopretý podkolienkami, ale všetkého s mierou, nie ? Ak musí vstávať tri hodiny pred odchodom do práce, aby sa vyfintil na cestu, zdá sa mi to prehnané. V každom prípade, v tretej fáze sa už ťažko vyberá.

ale … je to najkrajšia fáza, pretože už to nie je ani o posteľnej vášni, ani o šialenej láske za hrob … ale skôr o porozumení, spoločných záujmoch a schopnosti fungovať v prípade potreby aj – bez slov a hlavne – bez konfliktov. Som teda závislý ? Ale hej … však baby sú zázrak prírody, najmä tie slovenské. Možno máme nižšiu životnú úroveň, ako na západe Európy, ale mať materiálny komfort za cenu pobytu v pavilóne “voskových figurín” – bŕ, to radšej nie. Som presvedčený, že pri pohľade na slovenské baby by sa aj Michelangelo cítil ako treťotriedny fušer …

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9460434x
Priemerná čítanosť článkov: 3869x

Autor blogu