Založ si blog

Úsvit trolov II. – Rusofil a komunista ?

Mám rád Rusko a Rusov ? Mám … Volil som komunistov ? Áno, volil … som preto komunista a rusofil ? Nie som. Ani nemôžem byť – mať niekoho rád, to ešte neznamená súhlasiť so všetkým, čo robí. A voliť niekoho, to ešte neznamená, že chcem, aby sa dostal k moci.

V jednej diskusii som čítal príspevok

… najprv je politik, potom jeho rodina, nasledujú rôzni zahraniční prišelci, po nich prichádzajú na základe nátlaku rôznych organizácií naši asociáli, a nakoniec – ja, ktorý tvrdo pracujem, platím dane … a niečo dostanem, ak ostane. A keďže neostáva, tak nedostávam nič a rok za rokom platím čoraz viac …

Zaujímavá bola aj jedna reakcia na vyššie spomínaný príspevok

… už abi ste vyd.chli boľševici a fašisti voliaci extremistou

Prečo sa dostal v 30.rokoch k moci v Nemecku Hitler ? Prečo sa dostali k moci komunisti ? Naozaj veríme, že napríklad Beneš ustúpil nátlaku Gottwalda a prijatím demisie ministrov spustil februárový prevrat, za ktorým nasledovali desaťročia vlády komunistickej strany ? Nič nie je také jednoduché, ako vyzerá … a nič nie je také zložité, aby sa nedalo pochopiť. Len pre zaujímavosť, súbežne s komunistickými režimami v strednej a východnej Európe, vládla v Taliansku kresťansko-demokratická strana. Politické zoskupenie, ktoré spravovalo Taliansko až do začiatku 90.rokov, za výdatnej asistencie sicílskej mafie, alebo skôr v jej područí. Politické zoskupenie, ktoré si nevyberalo prostriedky na vládnutie, a chovalo sa v nejednom prípade ako komunistické režimy – každý prostriedok na odstránenie oponenta bol dobrý, vrátane jeho – vraždy.

Ľudia a život … kto ignoruje ich potreby, doslova plní a podpaľuje kotol nespokojnosti, pričom výsledkom môže byť čokoľvek … a nikto nevie predpovedať, ako to skončí. V okamihu, keď začnú ľudia podporovať extrémne názory, mala by sa spoločnosť zastaviť a zamyslieť, pretože niečo naozaj nie je v poriadku. A pokiaľ si niekto myslí, že príčinou sú sympatie k rôznym „pošukom“, veľmi sa mýli.

… čo nejdete do Ruska, keď sa vám tak páči …

Padla otázka a bez odpovede – kde som písal, že po Rusku bažím, alebo všetko je tam úžasné či jedinečné ? Nepísal si, ale myslíš si to … jeden by neveril, koľko géniov medzi nami chodí. A prečo nejdeš ty do Ameriky ? Ja som tu doma, odpovedal mi. Tak trochu komická odpoveď – komu sa páči americký systém a politika, je doma na Slovensku … a kto si dovolí pochváliť alebo zastať niečo, čo má spojitosť s Ruskom, má ísť – do Ruska.

Dámy a páni, a práve vyššie spomínané je najčistejšou formou extrémizmu ….

Tým totiž „demokrati“ hovoria, že kto s nimi nesúhlasí, nemá v ich spoločnosti a svojej domovine – miesto. Miesto dostane len vtedy, ak bezvýhradne – súhlasí. Ale keď sa nad tým zamyslíte, asi sa zdesíte – pretože je to taká drsná forma extrémizmu, pri ktorej pôsobia aj hlášky a postoje M.Kotlebu a jeho prívržencov ako nevinná hra detí – na pieskovisku. A čo je ešte horšie, je to spoločensky prijateľná forma. Nikto sa nad tou absurdnosťou nepozastavuje.

… zbav sa svojej mafie …

Niečo podobné mi napísal trol, ktorý volil kandidáta, komunikujúceho s členom neslávnych mafiánskych zoznamov, a ochotného zabudnúť „na nejaké fotky“ v záujme vytvorenia vládnej koalície. Neuveriteľné ? Ale kdeže, práve naopak – nič udivujúce, skôr sa podobné správanie dá očakávať. Práve v tomto prípade platí – podľa seba súdim teba. Spomínaný trol mi to vypisoval a vypisuje pravidelne, a nielen mne …jeho životnou filozofiou je, že ľudia majú svoje práva len vtedy, ak sa podpíšu pod svoje názory menom. Ani netuší, ako veľmi sa mýli …

Našťastie, mal som v čase stredoškolského štúdia vynikajúceho profesora, ktorý hovorieval – množstvo vecí v živote ťa nazlostí, neraz zatneš ruku v päsť, ale uvedom si – ak pichneš do ….., bude len viac smrdieť, ale určite nič nevyriešiš ….

Pán profesor nežije, ale jeho pravda ho prežila a platí podnes. Akurát som si ju upravil po svojom, pretože niekedy treba pichať čo najviac, aby všetci cítili a videli (čo alebo kto smrdí).

Mal by si vstúpiť do politickej strany, povedal mi raz jeden známy. Hlavu na to máš … vtedy ma to rozosmialo a tak som mu len odvrkol – hlavu na to možno aj mám, ale nemám dosť peňazí na to, aby som neustále menil topánky, keď zistím – do čoho som stúpil … pravdu máš, topánky sú dnes drahé …

Rok som pracoval v Košiciach na pobočke firmy. Chodievali sme na obedy do jedného bistra, kde som pravidelne stretával nesmierne nasrdeného pána, ktorý nevedel prehltnúť dobu socializmu. Asi aj zaspával s nadávkami na komunistov na perách … kuriózne bolo, čo nakoniec vysvitlo – jeho otec bol okresným tajomníkom komunistickej strany, brat pracovníkom zboru národnej bezpečnosti, on sám vyštudoval politickú školu … vlastne nenávidel to, čo sám symbolizoval. Dokonalý predobraz mnohých, kde nie je problémom, kto vládol pred rokom 1989, ale skôr ich vlastná minulosť – nevedia s ňou žiť. Som však presvedčený, že za to určite komunisti – nemôžu.

Takže – som komunista a rusofil ? Pokiaľ to má byť symbolom môjho presvedčenia, že každý si má vládnuť sám, európske krajiny majú spolupracovať a nie sa vzájomne vydierať, či verím v štát pre všetkých bez výnimky – tak som rusofil a komunista. Pretože nikto nemôže naraz bývať v troch domoch, jazdiť na piatich autách a vystrájať súčasne s desiatimi milenkami … či každého deň má len dvadsaťštyri hodín a teda nemôže plnohodnotne vykonávať viacero funkcií, na miestach stovky kilometrov – vzdialených.

na svete bude lepšie, keď sa vymenia generácie a zabudnú na to, čo bolo pred rokom 1989 … fajn vízia, už len povedať, kto bude na „pánov“ robiť … kto nekritizuje Fica, tak je jeho človek, a teda klame, kradne a chráni korupciu … ďalšia pokroková myšlienka, akurát jej autor nikdy nevedel vysvetliť, prečo sám kritizuje len Fica (asi boli jeho predchodcovia a konkurenti dokonalí, len akosi nevidieť výsledky ich dokonalej a poctivej práce – možno by sme mali za nimi zbehnúť na Ukrajinu, alebo do Bruselu a opýtať sa – prečo majú pohodlie a komfort len oni, keď sú dokonalí … kde ostal národ ?)

…. priemerný vek dožitia rastie, čo je zásluha vyššej životnej úrovne …  skúšal som túto myšlienku previesť do reality na našej ulici, a teda – akosi nechápem. Okrem troch osôb je ulica obývaná generáciou 30.a 40.rokov, zástupcom strednej generácie som naozaj sám a dvaja susedia vo vedľajšom dome, a potom máme pár kúskov (slovom päť kusov) generácie do 30 rokov, a šesť detí do 10 rokov. Toť vsjo … z malej obhliadky vyplýva, že rast priemerného veku dožitia je zásluhou generácie, ktorá prežila produktívne roky v období 1945 – 1990. Neviem, nebol vtedy socializmus ??? Akosi to nedáva zmysel – štatistika a realita … ale iste, niekde je viac a inde menej, no možno stačí občas vidieť aj parte, a naozaj to nie je nič potešujúce. Odchádzajú nám ľudia v produktívnom veku.

…. bodaj by ťa šľak trafil … no hej, môžem len ticho dúfať, že ma trafí dobre, pretože niektorých to len tak štrajchne, a potom sú následky príliš viditeľné.

Konfrontáciou a vydieraním sa ešte nikdy nedosiahol dobrý výsledok, práve naopak. Preto sa často zastanem Ruska, pretože v danej problematike vôbec nejde o Ukrajinu a nejaké slobody, ktoré jej má Rusko upierať. Ak by za ťažením proti Rusku boli naozaj hodnoty, ktoré sa prezentujú, tak kritici Ruska by v prvom rade nepodporovali ukrajinský režim, za ktorým pochodujú obdivovatelia banderovcov, a hľadali by objektívne riešenie. Lenže … nie je vám čudné, že dnes v otázke riešenia ukrajinského problému sedia za jedným stolom s bieloruským diktátorom Lukašenkom tí, ktorí ho dali na zoznam neželaných osôb ? Alebo tu máme európsku verziu S.Husajna, ktorý bol či nebol prijateľný podľa toho, kto a aký problém chcel riešiť ?

A len na záver tejto časti – som zvedavý, kto platí dnes dodávky plynu na Ukrajinu …

 

 

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9465278x
Priemerná čítanosť článkov: 3871x

Autor blogu