Založ si blog

Moja koza, tvoj cap . . . a sme si kvit ?

Tak nejako pôsobí na mňa rošáda v slovenskej vláde. Výmenu L.Žitňanskej nechápem vôbec. A čo sa týka protestov proti tejto ústupovej taktike R.Fica, idea je krásna, jej chápanie veľmi plytké.

Protestujeme proti Ficovi, nie proti opozícii … pristúpil ku mne nasrdený chlapík. A ja som myslel, že za Slušné Slovensko, pozrel som na neho s otázkou v očiach. Áno, slušné Slovensko bez Fica. Zazeral na môj transparent. Ostatní sú proti Ficovi amatéri a teraz nesmieme riešiť malichernosti …

Jeho uvažovanie vyvolalo na mojej tvári úškrn. Čo sa vyškieraš, stúpla jeho agresivita. Daj to preč, nafúkol sa ako gunár … deje sa niečo, slušne pristúpil k nám policajt. Ale kde, prišlo mi to ešte viac do smiechu. Policajt pochopil, a jemne chlapíka odtisol bokom, a čosi mu potichu vysvetľoval. Asi to zabralo, pretože po chvíli chlapík odišiel, hoci s namosúreným výrazom v tvári.

Prechádzali okolo mňa ľudia a nejeden pri pohľade na transparent šomral čosi o provokácii …

Áno, pravda často pôsobí ako provokácia. Nevidím však rozdiel medzi tým, keď má niekto okradne osobne a iný pošle svojho koňa – stále je výsledok rovnaký a ja – okradnutý.

Podpíšete petíciu ? Ale hej, ak podpíšete vy moju, zatváril som sa dôležito a vytiahol kus úmyselne ufúľaného papiera, na ktorom som žiadal, aby sprevádzalo predčasné voľby vylúčenie členov parlamentných strán, ktoré sú v terajšom parlamente, a to aj v prípade, ak prestúpili do mimoparlamentnej, aby z nej v rozpore s výsledkom volieb urobili – parlamentnú.

Veď je to nezmysel, špitla nesmelo dievčina. Prečo ? Nám ide o Fica a jeho prešľapy, nemôžeme zakazovať ľuďom, aby kandidovali, je to ich právo, pokiaľ neboli právoplatne odsúdení, opatrne vysvetľovala. Hm, a Fico už bol odsúdený … pozrel som na ňu. To nie, ale v jeho prípade je všetko jasné … takže v jeho prípade súd a právoplatné rozhodnutie netreba ? Nó … ostala v pomykove …

Ach jaj, deťúrence, chcelo sa mi vykríknuť. Jednou vecou je žiadať odchod Fica a inou robiť koňa darebákom, ktorí sa od neho vôbec nelíšia a sú pobúrení len preto, že nemajú miesto pri válove.

A dnes sa vás snažia plesniví revolucionári podviesť úplne rovnako, ako kedysi podviedli nás … mávol som rukou a pobral sa preč. Pri pohľade na rečniacich mi napadla predstava, ako páchnuci chlap so stekajúcimi exkrementami vo vlasoch poučuje ostatných o dôležitosti pravidelnej hygieny a čistoty … a diví sa, prečo ho väčšinou zďaleka obchádzajú …

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9456852x
Priemerná čítanosť článkov: 3868x

Autor blogu