Založ si blog

Cenzúra predzvesťou príchodu diktatúry

Zem a vek som si nikdy nekúpil, a určite sa to nezmení ani v blízkej budúcnosti. Pozrel som si ich web, mal som pocit, že to nie je moja šálka kávy a viac som neriešil.

No napriek tomu som kde-tu zachytil informácie o predajnosti rôznych periodík, a na moje prekvapenie spomínaný titul patril medzi tie, ktoré sa v nejednom prípade dokázali rýchlo vypredať. Čo už, povedal som si, však na Slovensku kraľuje číslam predajnosti už dlhé roky Nový Čas, a to pokladám už naozaj za žurnalistický odpad najhrubšieho zrna. Hoci, na sobotňajšie leštenie okien je to dodnes zaručená kvalita.

Na rôzne konšpiračné teórie neverím, ale dnes žijeme v dobe, keď aj naši bardovia morálky, slobody a slušnosti klamú, sotva otvoria oči. A roky som presvedčený, že klamanie verejného funkcionára deformuje spoločnosť oveľa horším spôsobom, než niekoho pochybnosti o priebehu oficiálne komentovaných udalostí. Napokon, neraz sa potvrdila pravda výrokov roky dehonestovaných “konšpirátorov”, hoci niektoré klamstvá sú dodnes vykladané ako oficiálna a jediná pravdivá teória – napríklad “tancujúca” guľka pri atentáte na J.F.Kennedyho.

Zakazovanie periodík, ich dehonestovanie či vytláćanie na okraj spoločnosti, nie je riešením, ktoré by prinieslo spoločnosti úžitok. Skôr naopak – predchádza obvykle niečomu, čo sa nazýva – diktatúra.

V detstve nám zakazovali dielko B.Stokera – Drakula. O to viac sme sa k nemu snažili dostať a akosi ho prečítať. Prečítali sme, mávali rukou a život išiel ďalej. Dnes ? Pripadá mi smiešne, keď vidím ťaženie “moralistov” proti titulu typu Zem a vek, o ktorých na druhej strane vôbec nepočuť v súvislosti so záplavami vulgárností a násilia, ktoré sa denne valia z obrazoviek.

A kladiem si otázku – ako je možné, že niekomu vadia rôzne teórie o vzťahu sliepky a vajca viac, než denne propagované násilie, slúžiace na obohatenie vysielateľov, ktoré je navyše v rozpore s normami spoločnosti ? Konšpiračná teória hovorí, že protestujú len vtedy a proti tomu, čo dostanú zaplatené. Ostáva len dúfať, že nemajú doma zrkadlo – asi by sa im nepáčil krochkajúci obraz vlastného a pokryteckého ja …

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9457184x
Priemerná čítanosť článkov: 3868x

Autor blogu