Kto týchto tupcov nominoval ?

20. mája 2014, cudzinec, Nezaradené

Chutí vám čierny chlieb ? Veru, včera sme sa kúpali v Tatralandii

Jednoduchá otázka a nezmyselná odpoveď. Dve diskusné relácie v podaní Slovenského rozhlasu boli doslova utrpením. Nebudem menovať zúčastnených, ale všetko na mňa pôsobilo, ako diskusia partie idiotv v čakárni u psychiatra.

Čo otázka moderátora, to nezmyselná odpoveď. V podstate môžem povedať, že som zachytil len jedno vyjadrenie počas oboch relácií, kedy diskutér priamo odpovedal na položenú otázku – a ešte k tomu hovoril “ dokonca “ aj k veci ! Neuveriteľné … a táto parta retardov chce ísť do europarlamentu ? Prečo tam teda rovno nepošleme dážďovky – aj tie sa vedia plaziť, a keďže čušia, nebudeme sa musieť hanbiť za “ perly “ z ich úst, nie ?

Teda panstvo, ak by som dal hlas niekomu z týchto “ exotov „, tak len v prípade navlečenej zvieracej kazajky a podania sedatív. Len vtedy by som sa nehanbil … a potom sa divíme, že namiesto problémov sa poslanec vyjadruje k populácii severskej tresky, či postaveniu esakimáckych dedín na Sahare. Však blbci sa môžu baviť len o blbostiach, nie ?

Heuréka, už som na to prišiel ! Týchto blbcov nominovali preto, aby mohli mocní v pokoji vládnuť. Veru … v ich doprovode bude naozaj pokoj, akurát národ ostane po krk v sr.čkách … ako vždy doteraz.