Nekupujte šmejd s označením Windows Phone ! !!

13. júna 2014, cudzinec, Nezaradené

Spoločnosť, pre ktorú externe poskytujem služby, nám vnútila v rámci akéhosi programu technickej obnovy jednotné smartfóny. NOKIA LUMIA 520 s nainštalovaným systémom Windows Phone 8.0 …. a žiaľ, aplikácia, ktorá slúži na vzájomnú komunikáciu, pracuje len pod týmto systémom.

Mám tento “ zázrak “ techniky necelé dva mesiace, ale môžem konštatovať len jediné – je to najväčší šmejd, aký som kedy v rukách držal, a len plne potvrdzuje, že všetko, na čom sa ocitne nálepka Microsoft, treba obchádzať zďaleka.

Donedávna som mal malý Samsung, s trojpalcovým displejom a Androidom. Množstvo aplikácií, niektoré skôr komické, než funkčné, ale často som našiel aj to, čo som nečakal. A veľmi užitočné. Často som ho používal ako hotspot pre notebook, a nikdy som nemal problémy. Lenže – dostal som iný smartfón, a Samsung som neprezieravo daroval príbuznému. Životná chyba …

Lumia ponúka rôzne funkcie, dokonca aj kvalitnejší fotoaparát, než som mal na Samsungu. Výber z aplikácií je však doslova úbohý, obchod je prepchatý sprostosťami od výmyslu sveta a užitočné veci ? Na prsty jednej ruky. A samotný hotspot ? Tragédia, zúfalstvo, zúrivosť … o stabilite Samsungu môžem len snívať, pripojenie si padá tak často, že by som nestihol počas jedného spojenia ani vyfajčiť cigaretu. Obsluha šialená, podpora nulová.

Vydržal som to niekoľko týždňov, a potom išiel do spoločnosti, že s týmto šmejdom odmietam pracovať, a ak je to podmienka spolupráce – potom ukončím aj tú. Nebudem pri sebe vláčiť dva telefóny len preto, že v jednom mám klientskú aplikáciu partnera a s druhým uspokojím všetky ostatné potreby.

Od príchodu Windows 98 som pokladal všetky produkty Microsoftu za šmejd. Posledná skúsenosť s Nokiou mi to plne potvrdila.

 

Vyhnite sa tomuto šmejdu zďaleka !!!