Mier bez rovnováhy síl nebude

2. novembra 2014, cudzinec, Nezaradené

Možno nás potešil pád niekdajšieho ZSSR, ale v opojení klamstvami a sľubmi skorumpovaných disidentov, teda zradcov v službách amerického imperializmu sme na niečo zabudli – ak nie je vo svete rovnováha síl, mier nebude.

Poznaj svojho nepriateľa

 

To nebude vôbec ťažké, pretože všetci naši nepriatelia sú v NATO a EU. Ak o tom pochybujete, položte si jednoduchú otázku – prečo naši “ spojenci a partneri “ zásadne tlieskali politikom, ktorí vypredávali a ničili majetok tejto krajiny, a naopak mali vždy plné ústa diktatúry a nedemokratických postupov, ak sa našiel niekto, kto to odmietal ? Prečo humanitárne organizácie mlčali pri zločinnom útoku na Irak, ale na druhej strane ich nesmierne znepokojoval pohyb ruských vojsk – na ruskom území ? Je to jednoduché – tieto organizácie, a vôbec všetky mimovládne organizácie slúžia tým, ktorí ich financujú a teda sú – skorumpované. Pravdu nepovedia ani pri rannom pozdrave, vlastne – ak aj povedia, tak len pri rannom pozdrave. Hoci – pozrite sa pre istotu z okna, či sa náhodou nezačína súmrak.

 

Rusi alebo Američania ?

A čo tak – nikto ? Prečo sa máme riadiť cudzím záujmom ? Prečo máme byť za každú cenu členom nejakého spolku ? Pre udržanie mieru vo svete ? Však je to lož ! Od roku 1990 behajú po svete Američania ako odtrhnutí z reťaze (ktorou bolo žiaľ bývalé ZSSR) a vybavujú si svoje účty s každým, kto im príde do cesty. Však aj S. Husajn či U. bin Ládin boli produktami ich politiky. Rodina bin Ládinovcov dlhé roky obchodovala s klanom G. Busha, a dodnes udržiavajú kontakty. Plány na výrobu zbraní hromadného ničenia boli predané do Iraku za vládnutia kabinetu R. Reagana ako prevencia proti prípadnému víťazstvu Iránu v konflikte s Irakom, lebo vládli obavy z následkov úspešnej islamskej revolúcie v Iráne. A dodávky konzultoval okrem iných aj D. Rumsfeldt. Nemusím pripomínať, kto to je. Vtedy nevadil vražedný režim S. Husajna ?

Ak ustúpiš raz, budeš ustupovať stále …

 

Vlastná skúsenosť. Dlhých osem rokov ma šikanoval sused, lebo som si myslel, že slušnosťou a trpezlivosťou sa nájde spoločná cesta porozumenia. Smola, nenašla. Začalo to nenápadným uberaním z môjho pozemku, samozrejme náhodným – proste si prioral tu meter, tam dva. Po upozornení, že je to môj pozemok, začala vojna. Najprv umiestnil dvadsať úľov k spoločnému plotu a výlety smerovali samozrejme do našej záhrady. Neskôr ma pravidelne pri návrate z práce v neskorších večerných hodinách čakala mestská polícia pre údajné narušovanie nočného pokoja, lebo mu vadilo vchádzanie auta do garáže. Pokračovalo to návštevami v mojej záhrade počas neprítomnosti a odnášaním vecí, ktoré sa mu zapáčili. Začal som chovať dvoch psov, niekto ich otrávil. A pretože som sa nehodlal chodiť vyplakávať po úradoch, zásadne v prípade sťažností dohovárali mne, aby som bol – ústretovejší. Natiahol som ostnatý plot, niekto ho do ráne – prestrihol. Zasadil sok kríčky, aby sa nedalo cez plot preliezať – niekto ich postriekal akýmsi svinstvom, a vyschli.

Všetko nakoniec skončilo – v krčme. Prišiel som do nášho dedinského “ Hiltonu “ na kávu. Sused prišiel tesne po mne, a začal provokovať. Nevšímal som si ho, a tak nahlas prehodil – “ neprestanem, kým sa ty a tá tvoja kurva neodsťahujete …“ vtedy sa mi zatmelo pred očami, padla facka a sused sa kvíliaci váľal pod stolom. V krčme zavládlo ticho a ja som zavolal policajtov – na seba. Už mi bolo všetko jedno. Policajti prišli, ale susedovi nebolo nič, a pretože nehodlal podať trestné oznámenie, dostal som pokutu a pobrali sa preč. Odvtedy mám pokoj – sused sa mi pekne zdraví, a nie sú žiadne problémy. Len sa vždy pýtam a nikdy nepochopím – prečo nestačili slušné slová a prosby ?

Padla presne tá facka, ktorá dnes chýba, aby sa konečne začali USA zaujímať o vlastné problémy a prestali terorizovať svet. Svet totiž už dávno poznal, že voľba prvého Afroameričana na post amerického prezidenta bola marketingovým podvodom, a v skutočnosti po G. Bushovi je najvyšším predstaviteľom krajiny iný, oveľa horší – vojnový zločinec. Dokonca s Nobelovou cenou za mier, na ktorú stačil – marketingový podvod.

Svetu chýba rovnováha. Preto majú Albánci dva štáty a Kurdi ani jeden. Hoci – Kosovo je drogovou diaľnicou, a Kurdi neraz pomáhali “ demokratickým “ silám. Preto sú neustále nepokoje na Blízkom východe. Preto vyvolali USA beztrestne občiansku vojnu na Ukrajine.

A mier bez rovnováhy síl nemôže byť, lebo …

Len slepý by nevidel, že ekonomika USA stojí a padá na výrobe zbraní a ich predaji. Ak nie sú vojny, nie sú peniaze. Zbrojársky priemysel zamestnáva priveľa ľudí, a tvorí priveľké zisky, ktoré sa nedajú ignorovať. Lenže – kto bude kupovať, ak sa nikde nebojuje ? A ako môže prosperovať krajina, ktorá od II. svetovej vojny minie každý rok oveľa viac, než zarobí ? Medzi bežnými obyvateľmi takýto život nie je možný – veľmi rýchlo vedie ku krachu.

Ale v politike – tam sú možné rôzne absurdnosti. Napríklad udelenie ceny za mier človeku, ktorý pre mier nič neurobil.