Ako zachrániť Slovensko

1. februára 2015, cudzinec, Nezaradené

Základným riešením je vystúpenie z NATO A EÚ

Potom musí nasledovať vypracovanie novej ústavy, ktorej základom bude jej nezávislosť na všetkých medzinárodných právnych normách, a absolútny zákaz schvaľovania akýchkoľvek právnych aktov, ktoré by podriaďovali právny systém našej krajiny akýmkoľvek medzinárodným normám a predpisom. Na Slovensku musia platiť VÝHRADNE slovenské zákony.

V praxi to znamená aj zrušenie Vatikánskych zmlúv, či zákaz podpisu akýchkoľvek zmlúv, ktoré by zakotvovali riešenie prípadných sporov pod súdnu právomoc inej krajiny, než Slovenska. A rovnako priamo do ústavných zákonov zakotviť hmotnú a trestno-právnu zodpovednosť volených funkcionárov za škody, spôsobené pri výkone funkcií (vrátane kolektívnych rozhodnutí)

Kto chce na Slovensku podnikať, alebo vyvíjať iné aktivity – musí sa bezvýhradne podrobiť slovenským zákonom. Tým by sa vylúčili rôzne podvodne uzatvorené zmluvy s kadejakými pobehajmi, ktorí sa neskôr obracajú na rôzne súdy v Luxembursku, Británii, či Holandsku a žiadaj odškodnenie za zmarené plány okrádania slovenských občanov.

Pretože súčasný systém bankovníctva a poisťovníctva na Slovensku nie je ničím iným, než podvodom

Zahraničné aktivity v otázke obchodu a výroby na Slovensku podporiť len na základe skutočných investícií (teda nie kufríka s pár projektami na papieri) v našej krajine, a len po uplynutí určitej doby, počas ktorej daný subjekt už na Slovensku pôsobil. Koniec vyplácania dotácií podnikateľom, ktorí nič neurobili a podporu dostanú len na základe toho, že na Slovensko – prišli.

Systém dotácií postaviť na pravidle, že zahraničný subjekt dostane len 50% z toho, čo môže dostať domáci subjekt. Tak vznikne motivácia pre domácich podnikateľov, aby vytvárali nové pracovné miesta, a hlavne, v tomto prípade bude aj perspektíva ich dlhodobej udržateľnosti, pretože domácich podnikateľov viažu k tejto krajine aj iné, než obchodné záujmy.

Podpora podnikania v oblastiach, kde potrebujeme sebestačnosť z hľadiska bezpečnosti štátu – teda poľnohospodárstvo a potravinárstvo

Z hľadiska dlhodobej perspektívy je výhodnejšie podporiť domácu produkciu, ktorá je ľahšie kontrolovateľná (z hľadiska kvality), vytvára trvalé pracovné miesta a oslobodzuje krajinu od závislosti na dovoze. Postupnou obnovou uvedených sektorov zároveň uplatniť predpisy, ktoré znevýhodnia zahraničných producentov oproti domácej produkcii. Nie je prípustné, aby niekto doviezol na Slovensko zemiaky lacnejšie, ako sú tie, ktoré sa u nás priamo vypestujú.

Pokiaľ k takému stavu dochádza, znamená to len dve veci – buď niekto ponúka dumpingové ceny, aby obsadil náš trh a následne si vynahradil zvýšením cien prvotné straty … alebo predáva odpad (viď Poľsko, či Čína)

Opätovné zavedenie vlastnej meny, a vytvorenie systému, ktorý by znemožnil, aby nás okrádali prostredníctvom politicky stanovených výmenných kurzov (dolár nemá hodnotu ani toaletného papiera, a euro na tom nie je o nič lepšie).

Prečo chcú v Rusku zaviesť predaj komodít za rubeľ ?

Odpoveď je jednoduchá – podvodné aktivity rôznych ratingových agentúr, ktoré manipulujú s trhom na základe politickej objednávky, nie sú ničím iným, ako – zločinom. Pokiaľ dôjde k zavedeniu predaja ruských komodít za rubeľ (a pri pokračujúcom vydieraní Ruska zo strany Bruselu sa to dá očakávať), bude si môcť predajca určiť primeranú cenu bez ohľadu na výmenný kurz medzi rubľom a akoukoľvek menou.

Úprimne povedané, som za návrat zlatého štandardu, aby skončila éra šírenia nekrytých a falošných peňazí na politickú objednávku. Kedysi sa tlač nekrytých peňazí pokladala za taký vážny zločin, že páchatelia končili v lepšom prípade na šibenici alebo pod sekerou, v horšom prípade si užili – porcovanie za živa.

Opätovné zavedenie progresívnej dane. Populistom a špekulantom sa to nebude páčiť, ale nepoznám prosperujúcu krajinu, ktorá by fungovala s rovnou daňou. Ak môže byť v Nemecku daň v rozmedzí od 0 do 45%, môže byť podobný systém aj na Slovensku. A investorov, ktorí v tejto krajine neplatia žiadne dane, alebo len rovnocenné s nízkopríjmovými skupinami – nepotrebujeme. Nie sú rovné platy, nemôže byť ani rovná daň.

V konečnom dôsledku sa spoločne s progresívnou daňou dokáže pomaly spamätať aj sociálny systém

Strategické podniky – skutočne boľavá otázka. Máme dve možnosti – ich zoštátnenie formou odkúpenia od súčasných vlastníkov (čo by bolo pekne predražené, lebo tí neradi platia, ale veľmi radi berú), alebo postupné vybudovanie nových podnikov, ktoré by postupne ukončili závislosť štátu na rôznych špekulantoch, ktorí prišli do tejto krajiny vinou politických zločincov a postupné ukončenie všetkých zmlúv o spolupráci.

V tejto súvislosti ešte spomeniem štátne zakázky – podvody a špekulácie pri výberových konaniach sa dajú ukončiť jednoducho – zaviesť do platnosti normu, podľa ktorej môže štátu poskytovať servisné služby výhradne štátny podnik

Odpadnú výdavky s podvodníkmi v háve poradcov, odpadne zložitý reťazec firemných vzťahov pri realizácii, kde víťaz tendra nemá kapacity ani na postavenie latríny (ale zarobí najviac), a tí, čo stavbu realizujú – nakoniec skončia na úrade práce, lebo im nezaplatili.

NATO a EÚ nepotrebujeme. Nikto nás neohrozuje (a ak, tak len veľmocenské ambície zločincov, ako Obama a spol.), a peniaze si vieme prerozdeliť podľa potrieb aj sami. Byrokratický aparát preplatených tárajov na čele s poloidiotom, ktorý sotva absolvoval základnú školu – nepotrebujeme.

Každý začiatok je ťažký … Slovensko premárnilo svoju šancu zásluhou politiky menšieho zla, ale to neznamená, že je všetkým dňom koniec … ak ste na dne, nižšie padnúť nemôžete, môžete už len stúpať.

A Slovensko už na dne dávno – je