Vysvetlite mne sprostému . .. alebo poslanecké grémium

17. augusta 2016, cudzinec, Nezaradené

Hľadal som a hľadal … až som našiel zoznam členov poslaneckého grémia NR SR, a stručný opis pravidiel, ako tento orgán koná … či zasadá.

Čo som tam nenašiel, bolo nejaké ustanovenie, ktoré by hovorilo o tom, že na zasadnutie poslaneckého grémia NR SR môže prísť hocijaký Fero z ulice … či predseda strany, účastnej na činnosti parlamentu.

Priznám sa bez bitky a bez mučenia, síce nechápem, prečo je členom grémia A.Hrnčiar ako poslanec bez poslaneckého klubu, ale na Slovensku je veľa vecí – akosi iných. Nevidel som tam ani meno N.Blahovej, ale tam akosi predpokladám, že je náhradníčkou za L.Ďuriš- Nicholsonovú, ktorá má teraz iné starosti.

Z vyššie uvedeného mi vyplýva jediný záver – R-Sulík sa dobíjal tam, kde nemá miesta ani dôvodu účasti. Možno sa riadi ako liberál zásadou,  čo nie je výslovne zakázané, to je povolené – ale keby sme mali všetko definovať zákazmi a príkazmi, zrejme by zákony a pravidlá tejto krajiny vyzerali ako archív Národnej knižnice, a behali by sme po ňom s “ gúgľom “ nielen v rukách. A zrejme by bol národ kolektívne – na práškoch.

Zhrnuté a podčiarknuté – na mojom zozname neprijateľných možností vo voľbách pribudla ďalšia strana. Kedysi som spomenul, že v jej prvej volebnej účasti som ju chcel voliť, no čosi ma na poslednú chvíľu zastavilo – asi predtucha, že liberáli budú odlišní od iných len dovtedy, pokiaľ nebudú mať moc a postavenie. Žiaľ, predtucha ma nesklamala … nie sú iní …