Keď ich nechcete, prečo ich volíte ?

14. augusta 2017, cudzinec, Nezaradené

Včera sa tu rozpútala zaujímavá dišputa – ako vždy, súvisiaca s komunistami, a … však na tom vlastne nezáleží.

A mal by som na všetkých jednu otázku – keď tak komunistov nenávidíte, prečo ich stále volíte od roku 1990 ? A prečo nebola ani jedna slovenská vláda po roku 1993 bez účasti bývalých komunistov, alebo ich potomkov ? Kde sa stala chyba ?

Niekde v myslení ľudí. Mimochodom – ak by som si mal vyberať medzi bývalým komunistom, prezlečeným za demokrata, alebo komunistom, ktorý nikdy nezmenil svoje politické presvedčenie – vyberiem si toho druhého. Pretože v živote platí zásada – kto sa zradil raz, zradí opäť. Ináč som sa celkom dobre pobavil na tvrdení, že K.Ondriaš je komunistom preto, lebo mal z toho prospech. Veru, musel mať z toho naozaj „úžasný“ prospech, pretože do KSS vstúpil v roku 2000. Ľudkovia, už keď ste zaslepení nenávisťou a mnohí aj vlastným čiernym svedomím, aspoň si skúste niekedy pozrieť – o kom vlastne píšete, či skôr po kom hádžete špinu.

Ale uznávam, pravicové strany naozaj stavajú svoju budúcnosť na vzdelaných voličoch …

Nikdy by sa nezneuctili spoluprácou s bývalými komunistami, alebo R.Ficom. Len akosi zabudli, že aj v ich radoch majú najväčšie slovo – bývalí komunisti, alebo ich potomkovia, a ak tomu aj tak nie je – sú bývalí komunisti medzi tými, ktorí ich finančne podporujú. Alebo inak – po voľbách aj tak nakoniec vytvoria koalíciu so stranami, v ktorých radoch sú bývalí komunisti. Len tak na okraj, minulý rok pred voľbami sme sa s kamarátmi nasmiali do popuku, keď jeden zahlásil na moju adresu – vieš, že ty si vlastne najväčší antikomunista na Slovensku ? Vypleštil som na neho oči a hovorím, vraj prečo ? Nuž preto, že si ich nikdy nevolil, keďže si nevolič. Aspoň bola zábava, nie ?

Ale teraz vážne – nemyslíte ľudkovia moji, že je úplne jedno, ako sa volá ten, čo vám vládne a do akej strany patrí – ak vám vládne dobre a váš život sa zlepšuje ? A nemyslíte, že to isté platí aj v opačnom prípade, ak sa váš život zhoršuje ? Pre mňa – za mňa, nech si verí aj v špagetové monštrum, pokiaľ sa ľudia majú dobre. O tom je riadenie štátu – máte sa mať dobre a váš život sa má zlepšovať ! O ničom inom.

Ale ak naozaj túžite po tom, aby už nikdy neboli pri moci komunisti (alebo ich potomkovia), lebo si myslíte, že to je cesta k lepšiemu životu … mám pre vás dobrú správu. Stačí počkať sto rokov a vaše želanie sa splní – bývalí komunisti určite nebudú pri moci. A jasné, teraz nasleduje zlá správa – aj keby ste čakali tisíc rokov, aj tak nemôžete vylúčiť, že sa pri moci ocitne potomok bývalého komunistu. No a čo teraz …. mám návrh, čo tak zahodiť krvavé okuliare, objektívne sa pozrieť na minulosť a súčasnosť, a hľadať ľudí, schopných spravovať štát k prospechu vášmu a vašich detí ?