O slušné Slovensko nešlo . . .

17. marca 2018, cudzinec, Nezaradené

Pohľad na transparenty hovoril jasnou rečou – za slušné Slovensko sa nepochodovalo. Nevšimli ste si ?

Fico, Kaliňák, Bugár, kde tu vulgárny transparent s Troškovou, alebo Pellegrínym. Márne som hľadal transparenty s bývalými spoločníkmi mafiánov … márne som hľadal tváre z kauzy SaSanka… márne som hľadal ľudí, ktorých deň má viac ako 24 hodín… márne som hľadal ľudí, ktorí v roku 2016 vedome porušili článok 77 ods.1 Ústavy SR… márne som hľadal ľudí, ktorí boli zapletení do rôznych daňových deliktov …

Komu teda išlo o Slušné Slovensko ? Organizátorom – nie, účastníkom – sotva, politikom – nie. Odkaz tejto verzie pochodu za Slušné Slovensko bol jasný – ak odídu tí, ktorých nevedia Sulík a spol., poraziť vo voľbách, bude Slovensko mávnutím prútika – slušné.

Sulík chcel svojho času podpis dohody, ktorej základom malo byť vylúčenie spolupráce so zástupcami voličov, ktorí nevyhovujú jeho zámerom.

Realitou politických protestov je fakt, že samotný R.Kaliňák alebo R.Fico získali vo voľbách 2016 viac hlasov, než bolo protestujúcich v mestách a obciach Slovenska. V zmysle logiky R.Sulíka je to vlastne oznam – boli ste vyradení zo spolupráce, pretože vaše ciele nie sú cieľmi SMERu a jeho predstaviteľov. Alebo inak – dohodli sa, že vy ich nezaujímate.

Áno, je to smutné. Je smutné, že tolerujeme politikom zneužívanie ľudských tragédií na dosiahnutie politických cieľov. Kedysi, za toľko kritizovanej totality, by sme podobných ľudí nazvali jednoducho a výstižne – bezcharakterné ….. 

V kútiku duše som včera veril, že naozaj bude pochod na Slušné Slovensko. Nedočkal som sa a videl som len pochod – za ciele neschopných politikov, ktorí sú úplne rovnakí, ako terče ich kritiky. A možno ešte horší …