Nefunguje okrádanie ? Zmení sa zákon . ..

5. apríla 2018, cudzinec, Nezaradené

Nikdy mi nezáležalo na tom, kto sa stará o moje auto. Stačila mi kvalitná práca za primeranú cenu. Po tom, ako skončilo okrádanie klientov na povinných, záručných prehliadkach, si našli automobilky a ich lobisti iný spôsob, ako vrátiť stratené zisky a udržať postavenie na trhu – zmenu zákona.

Takže priatelia, ak Vám niekto nabúra auto, plánujte priamo kúpu – nového. Prečo ?  Pretože si niekto vymyslel, že určité druhý opráv budú spojené len s certifikovanými opravármi a absolvovaním mimoriadnej technickej kontroly.

Viac sa dočítate v priloženom odkaze

Čo dodať ? Ak nie je možné pritiahnuť klientov kvalitou za primeranú cenu, stačí mať dobré kontakty v politike a nechať si “ušiť” zákon na mieru. Mám oprávnené pochybnosti, že niečo podobné sa udeje nezištne a v záujme spotrebiteľa. Skôr som presvedčený, že už netreba hľadať a overovať pôvod majetku u politikov, pretože zdroje máme priamo pod nosom.

Nehovoriac o vedľajších škodách – u “dvorného” mechanika si termín servisu či opravy vyberám podľa vlastnej potreby, v autorizovanom servise sa musím objednať aj týždne vopred, podľa toho, ako vyhovuje – im. A ešte si všetko poriadne – preplatím.

Ostáva len otázka pre zodpovedných – za koľko ste sa nechali “pretiahnuť” na stranu lobistických skupín ?