Chrapúňska balada . . . nebude

16. apríla 2018, cudzinec, Nezaradené

Hlavný chrapúň sa prepočítal.Opäť sa potvrdilo, že vie len tárať, vykrikovať a urážať tých, na ktorých iným spôsobom nemá.

Cnie sa mi za časmi, keď sa chrapúni, bezočivo útočiaci na všetko okolo seba, riešili tak akosi … v behu. Cnie sa mi za časmi, kedy patrilo prasa celkom prirodzene do chlieva, nikto mu neviazal kravatu okolo vypasenej gebule a hlavne – nezaručoval imunitu za nechutné správanie pri stole. Cnie sa mi za časmi, keď prasa vedelo, že patrí do chlieva, a univerzity nedávali diplomy – prascom. Cnie sa mi za časmi, keď ľudia boli ľuďmi a prasce – v chlieve.

Dnes máme prasce v parlamente a ľudia žijú – v chlieve. Tak to dopadne, keď si prasa môže kúpiť diplom, uviazať kravatu okolo vypasenej gebule, vyliezť na policu a tvrdiť – aký som ja krásny páv …

Dobrá správa ? Chrapúňska balada nebude, zatiaľ sa nenašiel somár, ktorý by skladal ódy – na prasce. Asi majú somáre viac rozumu, než ľudia … alebo ?