Choďte „Spoločne“ do hája

17. augusta 2018, cudzinec, Nezaradené

Našiel som na dverách prilepený plagát. Vidieť, voľby sa blížia …

 

Je to trochu komické, preto doteraz som o akýchkoľvek aktivitách politických strán, ktoré sú uvedené na plagáte, v spojitosti s mestom Krupina – nepočul. A čo je ešte čudnejšie, ani pár okolitých známych si nevie spomenúť, že by niečo pre Krupinu zástupcovia týchto strán robili, alebo sa snažili robiť. Asi som sa opýtal nesprávnych ľudí … všetko je možné. Ale nedá mi … za vyvesenie plagáta kdekoľvek po meste mimo vyhradených miest, môže dostať občan celkom slušnú pokutu (kdesi som počul, že 66€, neviem a nemám overené).
A tak by som rád odkázal zástupcom slušného a spravodlivého Slovenska pre všetkých, že dvere bytoviek či poštové schránky, do ktorých vhadzujú svoje prázdne sľuby, majú reálnych majiteľov, a tých sa určite nepýtali, či – svoj balíček sľubov (alebo skôr populistických klamstiev) tam môžu vylepiť, alebo vhodiť … tým skôr, že ak je na poštovej schránke napísané Nevhadzovať reklamu a plagáty, tak sú to povinní rešpektovať !  A na úplný záver – som presvedčený, že volič zmúdrel a nenaletí na tanier párkov a pivo, či jednorázovú aktivitu (z jeho štedrého povolebného príspevku) … ale bude hľadať naozaj to najlepšie, čo môže prospieť jeho záujmom …

 

Takže páni z predvolebnej koalície – choďte aj s vašimi plagátmi – do hája. Keď už vhodením plagátu, alebo nalepením na cudzí majetok ignorujete jeho práva (a vaše povinnosti), čo budete robiť, až získate moc ? Opäť zabudnete, že … existuje …. pretože panská láska na zajačom chvoste … cestuje.