Pochodujte, pochodujte . . . a život pôjde ďalej . . .

20. júla 2019, cudzinec, Nezaradené

Diskriminácia na Slovensku ohľadom sexuálnej orientácie nie je. Čo si kto robí doma, je jeho vec, pokiaľ nekoná v rozpore so zákonom. A nielen doma …

Nikto nebráni nikomu v uzatvorení manželstva či inej forme partnerského spolužitia. Na prvé spomínané stačí splniť zákonné podmienky, na druhé stačí dobrá vôľa dvoch ľudí. Zažil som jedno i druhé a nemal som žiadne problémy.

Niet žiadneho dôvodu, aby sa riešili nezmyselné požiadavky, ktoré sú dávno vyriešené. Manželstvom je vzťah muža a ženy, a nič na tom nemenia ani úspešné lobistické snahy v niektorých krajinách. Deklarovaná podpora veľvyslanectiev na Slovensku je bezpredmetná, pretože je motivovaná len politickými dôvodmi alebo spomínanými lobistickými skupinami.

Kto chce manželstvo, nemá zákonnú prekážku. Stačí partner opačného pohlavia …

Čo je dnes diskriminácia ? Všetko, čo a kedy komu sa hodí. Chýba zdravý rozum. Pripadá mi to dnes rovnako šialené, akoby som išiel protestovať, pretože nemôžem byť kozmonautom, lebo som slepý ako krt.

O čom je život ? Vedieť žiť sám so sebou za každých okolností. Pamätám si časy, keď mi jeden inak orientovaný hovoril, že oni nechcú nič viac, len nech si ich nikto nevšíma a akceptuje ich spôsob života. Akceptovaní sú, nikto si ich nevšíma (však je to každého osobná vec), ale žiadajú čoraz viac, ba dokonca aj to, aby sa väčšina prispôsobila – menšine. Prečo ?

Vedieť žiť sám so sebou … nie, nepôjdem pochodovať ani za rodinu. Ohrozená nie je, ani politickými exotmi s infantilnými čmáranicami na tričku, ktorí j..ú všetko, len si nevšimli, že národ – j..e na nich …