Akcia “Obuvník” končí deťmi v nemocniciach

12. februára 2021, cudzinec, Nezaradené

Keď skončí pandémia,možno sa dostane do slovníka nové slovné spojenie “sprostí ako členovia vlády I.Matoviča”.

Keďže členovia vlády nevedia,čo vlastne majú robiť (stručne – nemajú žiadny plán na postup v prípadoch,ako je súčasná pandémia),robia hocičo – a čo platilo včera,zajtra je podľa nich nezmyslom.A majú na to ideálne podmienky,pretože od poslancov parlamentu sa zodpovednosť a rozhodnosť čakať nedajú (to majú tak zablatené ruky,že ich ani osud detí nezaujíma ???).A prezidentka … škoda reči.Jej mlčanie,prepletené občasnými nezmyselnými vystúpeniami,len potvrdzuje zbytočnosť úradu prezidenta.Zbytočnosť výdavkov s tým súvisiacich,pretože na podobnú reprezentáciu štátu a protiváhu politickej svojvôle nám stačí aj jednorázová zmluva na služby

… hostesky do 25 rokov,v spoločenskom odeve,schopnej komunikovať v anglickom jazyku.A vhodná kandidátka sa môže vyberať losovaním,určite to nebude horšie,ako v prípade slovenských prezidentov (bez výnimky)

Geniálny nápad obuvníka v pozícii ministra školstva sa začína prejavovať.Detské oddelenia nemocníc hlásia prvých pacientov,zatiaľ s ľahkým alebo stredne ťažkým priebehom nákazy.No lekári sa netaja,že skutočný stav sa ukáže až dva týždne po otvorení škôl,a majú oprávnené obavy z kolapsu už aj tak preťažených nemocníc.Dokonalá ilustrácia toho,akou hrubou chybou je volebný systém založený na politických mafiách,ktoré sú jedinou “zárukou” úspešnosti kandidáta na verejné funkcie,a výsledkom sú

Nevzdelaní ministri,rozhodujúci – o vzdelaní a deťoch.

Desaťročia experimentov so školstvom,nezmyselných zmien a neschopných politických nominantov sa naplno prejavili.Súčasný minister je len “šľahačkou” na smradľavej torte neexistujúceho systému vzdelávania a korupcie,spojenej so získavaním akademických titulov.Čo iné môže byť za tolerovaním plagiátov,prác na objednávku (vypracovaných podľa šablóny),alebo existenciou pochybných škôl (o ktorých sa hovorí,že ich absolvuje každý,kto môže zaplatiť a vládze sa v akomkoľvek stave doplaziť na skúšky) ?

Vzdelanie na diaľku nefunguje ? Deti ho ignorujú,alebo sa dokonca ani nezúčastnia ? A koho je to asi chyba ?

Kto roky toleroval fakt,že detičky z privilegovaných rodín mohli všetko (dokonca aj vulgárne alebo fyzicky napadnúť učiteľa),a všetko sa prepieklo ? Kto splodil absurdný systém,kde objektívne hodnotenie žiaka neraz končí príchodom zúrivého rodiča,neschopného prežriet,že ON (napríklad zbohatlícky zlodej z privatizácie) má sprostejšieho potomka ako sám je (bodaj by aj nie,keď sa všetko rieši útokmi v štýle viete,kto som ja ???) ! A zlý príklad sa nasleduje ľahšie,ako dobrý … to všetci vieme.

Ako pomôcť zúfalým rodičom ? Možno radou – keď nemá rozum minister,majte ho vy.Zdravie vášho dieťaťa je dôležitejšie,ako nezmysly z dielne človeka,ktorý nemá vzdelanie ani schopnosti na riadenie školstva.Je jednoduchšie vysvetliť dieťaťu,prečo nemá ignorovať školu na diaľku,ako stáť so strachom a čakať,či sa vylieči.