Bruselskí zapredanci oplieskavajú Slovákom pri každom náznaku odporu voči nezmyselným rozhodnutiam únie údajné dotácie z eurofondov pre Slovensko. Tak sa skúsme pozrieť na to, či sme naozaj niečo dostali.
Základným (nepísaným) pravidlom únie je, že dotácie sú vyplácané takým spôsobom, aby sa vždy vrátili tomu, kto ich poskytol.
A tak najväčší podiel na dotáciách má automobilový a elektrotechnický priemysel, ktoré údajne vytvárajú pracovné miesta na Slovensku. Na druhej strane sú vyplácané príspevky za neobrábanú pôdu, aby mohli iné krajiny umiestniť na slovenskom trhu svoje nekvalitné a predražené potraviny/plodiny. Najviac výhod na Slovensku majú automobilky z Nemecka a Francúzska – teda dvoch bohatých krajín únie. Výsledkom je, že čo Nemci zaplatia do pokladne Bruselu, sa im vráti (niekoľkonásobne zhodnotené) formou dotácií pre ich subjekty v iných krajinách. Poznámka – žiadny slovenský podnik nemôže snívať o podmienkach týchto subjektov, a to ani vtedy, ak zamestnáva viac ľudí, ako spomínané automobilky.
Má totiž jeden nedostatok, nemôže sa hrdiť nepravdivým označením – zahraničný investor.
Grécko … pôvodná idea pomoci bola – pomôžeme vám raz, aby ste sa za pomoci opatrení (podobných tým na Slovensku) rozbehli. Ďalšia pomoc – nebude. Realita ? Chystá sa štvrtá a piata vlna pomoci. Prečo ? Treba odškodniť všetkých špekulantov, ktorí na politickú objednávku kupovali v minulosti grécke dlhopisy za peniaze svojich klientov, hoci vedeli, že sú bezcenné. A nemecká či francúzska vláda by asi nerozchodili odhalenie, že ich predchodcovia veselo okrádali vlastných voličov. Pretože v samotnom Grécku z tzv. pomoci neostane ani cent – všetko ide jeho veriteľom, a Grécko sa ešte viac zadĺži – tentoraz protektorátu v Bruseli.
Solidarita
Pokojne pomôžem človeku, ktorému zhorel dom … alebo ho postihla iná tragédia. Prečo by som mal však pomáhať podvodníkom, ktorí žiadny problém nemajú a nič mi nedali ? Diaľnice ? V reálnom živote platí, že nekupujem to, na čo nemám. Navyše – napríklad pre ľudí v mojom regióne sú diaľnice nepoužiteľné, a navyše musia platiť časté opravy áut, pretože si ich ničia na rozbitých cestách, ktoré musia denne používať. A tieto cesty neopravil primeraným spôsobom nikto už od čias prevratu.
Školstvo, zdravotníctvo ? Ubúdajú školy, škôlky, nemocnice, polikliniky, či ambulancie v strediskových obciach. V čase, keď nám “ Brusel “ nepomáhal, sme ich mali. Dnes ? Prečo zanikajú ? Doprava – niektoré železničné trasy úplne zanikli, podobne je to aj s autobusovými linkami. Poznám obce, kde chodia tri autobusy denne. Cez víkend jeden, alebo aj žiadny. Prečo, keď máme pomoc Bruselu … a bez nej kedysi jazdili.
Len idiot schvaľuje splácanie dlhov podvodníka a nazýva to solidaritou … hoci, možno vzniká aj iná otázka – nebol aj spolupáchateľom, keď tak horlivo obhajuje tieto zločiny ?
Brusel nás živí ….
Píšu rôzni demagógovia. Ak ich živí, nech sa prihlásia u súdruha Žinčicu a splácajú svoje dlhy, ktoré si spôsobili tým, že sa nevedia sami uživiť. Je to ich problém. Obyčajných ľudí živí poctivá práca a na Brusel s prepáčením – kašlú … nechcem to povedať inak. Nie je žiadny dôvod, aby ďakovali niekomu, kto do ich životov nepriniesol nič pozitívne, skôr naopak.
Prejavme vďaku
Denne ďakujem svojim rodičom, že som sa narodil v inej dobe a tak ma nikto nemôže opíjať tvrdením, ako sa máme dobre. Brusel nám dáva hovno, hoci tvrdí, že je to šľahačka – taká je pravda !!!
Moskva nám za priateľstvo musela platiť (dokonca aj v čase okupácie, aby bol pokoj) … Brusel nás v jeho mene okráda … kto je horší ?
Presne potvrdzuješ moje slová, priateľko... ...
v USA nie je Demokracia.. USA nespĺňa... ...
to bola len poznámočka k tomu ZDEBAKLOVANÉMU... ...
prečo odpovedáš Ty, on je nesvojprávny... ...
Kongres USA nedávno zakázal predať ...
Celá debata | RSS tejto debaty