Založ si blog

Teroristi . .. neexistujú, alebo je ich hlavným stanom – Biely dom

Rusi sú stále na Ukrajine, povedal akýsi smrad v uniforme, ktorý je údajne veliteľom NATO. Áno, smrad … iné meno si nezaslúži. Aj keby boli Rusi na Ukrajine, pravdou ostáva, že ich trvalý nepriateľ a svetový policajt č.1 – teda Američania, sa poflakuje so svojimi vojenskými silami prakticky na každom kontinente. Však to poznáte – ochrana amerických záujmov.

Besného psa môžeš ľutovať, ale obvykle je jediným riešením – jeho utratenie. Povedal kedysi sused, síce značne pod parou, ale poznáte starú pravdu, že opilci a deti hovoria vždy pravdu ?

Putin, či Putler … ako ho volajú tí, čo dnes lezú do zadnice Američanom a včera liezli Sovietom (alebo im tam liezli ich rodičia) zachováva pokoj, a zatiaľ len naznačuje, čo by asi mohlo byť, ak stratí trpezlivosť. Iste, médiá sú plné jeho údajných výrokov, ktoré šíri istý samozvaný ukrajinský smrad (ktorý sa dostal k moci demokratickým hlasovaním, kde získal menšiu podporu, než potreboval … áno, narážam na odvolanie Janukovyča).

Chápem, proruskí banditi na východe Ukrajiny sú problém, vlastne taká riadne pichavá kosť v niekoho zadnici. Niekde som počul, že definícia banditu znie – je to smrad, ktorý sa protiví mocným tohoto sveta. Plne súhlasím, nedávno som sledoval vystúpenie istého hysterika, pôvodom y Kene a rozhadzoval rukami, akoby mu pred očami mučili celú rodinu, ale z úst mu striekali len jedovaté sliny, ktoré mi pripomínali istý treťotriedny film a zábavného černocha …

… ktorý si sťažoval na diskrimináciu aj vtedy, keď ho povyšovali v práci, alebo mu inak pomáhali …

Čo už, jedného podobného smrada som mal donedávna v rodine, ktorý aj v necelej päťdesiatke visel materi konča sukne, a nikdy neurobil nič, čo si ona neželala, aj keď to bolo dobré. Štatistika jeho štvorročného manželstva s mojou vzdialenou príbuznou znela následovne – dve objatia, jedna pusa (pri obrade), a trvalé vyhýbanie práci … každý, kto mu nejakú ponúkol, bol jeho úhlavný nepriateľ. Chvíľu som sa rehotal, keď som počul, že počas celého manželstva chrápal v posteli vedľa svojej matere … pričom žena spala na válende v kúte miestnosti, aby nemuseli kúriť inde, ale smiech ma prešiel, keď od neho utiekla a jej rodičia lamentovali, aby sa k nemu vrátila, lebo oni tú hanbu neprežijú.

Čo tam po tom, že ona sa tak trápila, že sa pri ceste po ulici musela počas vetra držať lampy, aby ju neodfúklo … mať 42 kíl pri výške bezmála 174 cm, to je na niečo viac, ako zamyslenie … alebo sa mýlim ?

No, je od neho preč a keď prišli pindať jej “ bohabojní “ rodičia (niekedy som mal pocit, že pre pokoj v rodine by ju predali aj do bordelu), tak som ich jednoducho a skrátka – vyhodil. Okolie ma pochválilo, a ona konečne nepripomína vešiak so starými šatami.

Hádam sa bude mať lepšie, smrad za ňou neprišiel, akurát jej napísal niekoľko komických správ, kde sa jej vyhrážal, že ak sa nevráti a on príde o niekoľko rôznych dávok, tak sa s ňou rozvedie … nevedel som, či sa mám smiať, alebo plakať. Nič to, želám mu všetko dobré a nech ho šľak trafí čo najskôr a presne … aspoň nebude odkázaný na dávky a boj o ne. Najlepšie zajtra, potom ušetrí aj na rozvode, nie ?

Terorista ? Čo to vlastne je ?

Neviem, podľa mňa by mal byť teroristom každý, kto bojuje na cudzom území…. lenže, to by sme museli oplotiť USA, pretože tí majú svojich vojakov v každej prdeli, a Biely dom vyhlásiť za baštu terorizmu. Hm … tak to teda nie. Z toho vyplýva, že teroristi neexistujú. Alebo sa mýlim ? Neviem … možno je tá definícia rovnako ohybná, ako chrbtice našich poslancov.

Niekto povedal, že vo východnej Európe potrebujeme trvalé základne spoločných síl na obranu pred bubákom z ešte vzdialenejšieho východu. Neviem, ak v Kremli sedí bubák, potom v Bielom dome – chudák. Rozhadzuje rukami ako epiletik pri záchvate a trepe somariny, pri ktorých by sa cítilo trápne aj dieťa s istým, nemenovaným syndrómom. Občas mám pocit, že mu v detstve (okolo štyridsiatky) šlohli húpacieho koníka a dodnes sa s tým nevyrovnal.(mimochodom, tí zlodeji museli byť pekní babráci, lebo koníka síce šlohli, ale jeho mozog majiteľovi nechali …) Lenže … tak mi nepripadá on sám … ale aj mnohí, čo tým jeho sprostostiam tlieskajú.

Veru a tak sa radujem, že som obyčajný, krepý smrad z dediny, čo sa tomu vlastne – nerozumie … teda, ako svetu politiky a privilegovaných smradov.

Pri predstave, že by som tomuto svetu rozumel, sa začínam tak škrabať, ako pacienti pri svrabe. Tfuj, hnusná predstava.

Lenže … ak teroristi neexistujú, ako vysvetlíme pád WTC ? Bol by tu jeden spôsob – lietadlá viedli skúšobní piloti, ktorí testovali možnosť parkovania boeningom vo výškovej budove. Však aj ja poznám ľudí, ktorí by išli na aute … no aj na toaletu. Možno bol niekto … ešte lenivejší, ktovie.

Svetu mier … nehrozí.

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9465489x
Priemerná čítanosť článkov: 3871x

Autor blogu