Založ si blog

No, máte to ťažké . .. provokatéri

Viete, koho z vás mám na mysli. Akosi ste sa medzi sebou dohodli, a chodíte kolektívne provokovať do diskusií pod mojimi blogmi, aby ste dosiahli cieľ – blokovanie mojich diskusných kont. Tých kont, ktoré vznikli ako priamy následok vášho správania, keď ste provokovali a pri mojej búrlivej reakcii následne oznámili, že som porušil pravidlá. A mädlili ste si dlane, ako vám vaše intrigy skvele vyšli. Smola … ako sa do hory volá, tak sa z nej aj ozýva.

S obľubou pripomínate pri každej možnej príležitosti, pod koľkými prezývkami diskutujem. Netajím sa tým, napokon počas dňa sedím aj na viacerých počítačoch, či komunikujem prostredníctvom smartfónu, a každý má inú identifikáciu, aby som vedel rozoznať, kedy a odkiaľ som reagoval. Čo si o tom myslíte vy, je mi úplne jedno. Napokon, najväčší kritici spomedzi vás majú rovnaký počet kont, alebo dokonca viac ako ja. Nemôžete to poprieť, aj keď sa to snažíte zakrývať – vyjadrovanie a identifikácia pripojenia vás spoľahlivo “ prásknu „.

Niektorí z vás už zašli tak ďaleko, že si do svojich bezočivých úst, alebo klávesnice dokonca berú aj ťažko chorých ľudí. Aj to svedčí o ich neveľmi rozvinutom intelekte. Či skôr neexistujúcom. Veľa o vás napovie aj fakt, že môj blog je podľa vás hnojisko, ale s obľubou sa opakovane vraciate, aby ste sa v tom hnojisku bahnili. Ktovie prečo … ste vari prasce ? Pretože tým hnoj a jeho nevábna vôňa vyhovuje, ba dokonca zjedia aj spod seba. Asi preto ich v niektorých kultúrach pokladajú za nečisté zvieratá.

Môžete ďalej pokračovať vo svojich provokáciách, ktorými zaplavujete diskusie pod mojím blogom. Nemám s tým žiadny problém, keďže sa hodlám riadiť starým a známym – čím bojujete, tým aj padnete. Veľmi dobre viem, že ten, čo o mne s obľubou šíri, že som udavač či čistič, ma udal minimálne dvadsaťkrát, ak nie aj viac. Naivne verí, že čo jemu dovolené, to druhým neprípustné … ba dokonca pohoršujúce. Omyl. Ak dobré jemu, musí byť dobré aj mne.

Vraj  by som bol najradšej, keby diskusie pod mojím blogom boli blokované. Chápem, že nedostatok intelektu či slušného vzdelania vám nedovoľuje, aby ste pochopili, o čo mi naozaj ide. Pravdou však je, že bez vašich príspevkov (teda príspevkov provokatérov) nebudem pokladať svoj blog za ochudobnený, skôr naopak. Možno som naozaj krupinský láznik, ako šíri o mne jeden skrachovaný alkoholik, ale vždy som na tom lepšie, ako ten, kto sa musí pravidelne plaziť domov, lebo nevládze stáť na vlastných nohách bez ohľadu na to, či je triezvy, alebo opitý.

Takže, dosiahli ste, po čom ste túžili – búrlivé reakcie nebudú, naopak proti vám využijem to, čo je správnejšie – pravidlá. A je mi srdečne jedno, ako to budete nazývať. Aké požičaj, také vráť … 

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9457178x
Priemerná čítanosť článkov: 3868x

Autor blogu