Založ si blog

O porušení práv radšej nehovorme, p. Mečiar

Expremiér je presvedčený, že zrušením amnestií došlo k zásahu do jeho práv. Ja som zase presvedčený, že svojím konaním zasahoval do mojich práv dlhé roky aj napriek tomu, že som s tým nesúhlasil a mnohé rozhodnutia boli nielen na hrane zákona, ale skôr za – hranou zákona. Čo človek, to názor …
V.Mečiara a spol. som nemusel od začiatku. Príliš veľa nadutosti, arogancie voči bežným ľuďom a príliš veľa nezodpovedaných otázok. Svojím spôsobom som ho bral ako extrémne pokračovanie VPN, ktorého skratku som interne komentoval ako – Všetci Proti Národu. Tým skôr, že tí, ktorým na národe naozaj záležalo a mali ho v srdci, opustili verejný život pomerne rýchlo a ostali len tí, čo mali národ pred voľbami (v papuli). Ináč ich nezaujímal.
Obdobie do roku 2000 ma okradlo o desať rokov života, všetky ilúzie a predstavy. Ak mám hodnotiť prínos V.Mečiara pre môj život, tak prvý raz pre mňa niečo urobil, keď odišiel z politiky – alebo skôr musel odísť, pretože podpora HZDS sa ocitla na úrovni štatistickej chyby. O tom, koľko radosti majú z bývalého premiéra obyvatelia obce neďaleko Trenčianskych Teplíc, sa občas dočítam, ale rozhodne sa nedivím. Ľudia sa nemenia, a niektorí pokladajú za ľudí – len sami seba. Našťastie, významnú časť z obdobia vládnutia V.Mečiara som strávil v zahraničí, kam som odišiel po skúsenosti s podivnými existenciami, pravidelne sa vracajúcimi a požadujúcimi poplatky – za ochranu. Za ochranu pred nimi samotnými. Veľmi rýchlo mi vtedy došlo, že sťažovať sa nemá význam a brániť sa dá len za cenu ohrozenia seba i najbližších. Odchod zo Slovenska na istý čas bol vtedy ideálnym riešením – darebáci nedostali nič a nemusel som narážať na stupídnu reláciu „Ako ďalej, pán premiér ?“. (alebo ako sa ten karneval pätolízačstva volal) Možno sa to mohlo volať s použitím prvých dvoch slov, ale pán premiér by som nahradil inými slovami, ktoré sa nesluší použiť.
Po páde expremiéra a „otca národa“ ostalo množstvo otázok. V mojej mysli ostala hlavne jedna – ako bolo možné, že mafiáni typu Černák a spol. mohli vystrájať dlhé roky a nikto nekonal, alebo konal minimálne. Ako je vôbec možné „vyexpedovať“ na stretnutie so Stvoriteľom niekoľko desiatok ľudí, doslova pod nosom spravodlivosti ?
Znie to zvrátene, ale pod milosť pre M.Černáka by som sa dokázal podpísať, ak by odhalil pozadie svojich zločinov a mená ľudí z vtedajšej administratívy, ktorí ich kryli a zaručovali jeho vtedajšiu nedotknuteľnosť. Pretože tvrdenie o výhradnej pomoci zo strany J.Svěchotu (a nikoho iného) vyznieva skôr ako vtip, alebo lacná výhovorka na človeka, ktorý sa už dnes nemôže brániť. Niekedy mi vŕta hlavou aj otázka, či nebude raz niekdajší námestník SIS pokladaný za hrdinu, pretože nespochybniteľným následkom jeho činnosti bolo aj slušné množstvo mafiánov, ktorí sa navzájom obdarovali jednosmerným lístkom na predstavenie o „Pravde Božej“, vrátane stretnutia s režisérom a hercami, a nekončiacej besedy.
Otázky bez odpovedí … je kuriózne, že najviac nazlostí expremiéra otázka na pôvod Elektry, a ešte zaujímavejšie je, že sa nikto z investigatívcov nepýta na iné, oveľa závažnejšie otázky. Napríklad – prečo zlyhávala počas jeho funkčného obdobia polícia v boji s organizovaným zločinom ? Prečo sa známi mafiáni mohli presúšať na verejnosti ako sponzori rôznych spoločenských akcií ? Prečo sa mnohí ľudia netajili obživou z vyberania výpalného a nikto to neriešil, alebo sa všetko len zametalo pod koberec ? Dodnes si pamätám istého pána (tiež je už len divákom na Pravde Božej), ktorý kedysi povedal – áno, bolo sa tu sťažovať dvanásť alebo pätnásť ľudí, ale ani jeden nevedel predložiť dôkaz o tom, čo prišiel oznámiť.
Áno, pán expremiér … taká bola doba, ktorú sme žili. Aj keby sa prišlo sťažovať celé mesto, nebolo by to podstatné, pretože nie sú dôkazy. Dokonalou ilustráciou vašej doby bol život v Dunajskej Strede. Nikdy som nestretol tak znechutených a vystrašených ľudí, ako práve v spomínanom meste. Vtedy som len tušil príčiny, dnes ich zásluhou priznaní „mafiánov“ poznám. A dvíha sa mi žalúdok.
Dvíha sa mi žalúdok, že verejne hovoríte o svojich právach … a práva tých, ktorým vaša éra vládnutia zničila časť života, vás vôbec nezaujímajú. Babky demokratky tlieskali … pretože z titulu veku mnohé už nevideli alebo nepočuli … našťastie. Možno vám podľa otrepaného vtipu niekto sedí na mieste pred nebeskou bránou, no dúfam, že to nie je sv.Peter, ale radšej Belzebub … sadlo by to ako povestná riť na šerbeľ …

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

Kandidatúra A. Danka je drzosťou najhrubšieho zrna

21.01.2024

A len potvrdzuje, že úrad prezidenta je zbytočný.Namiesto osobností máme ponuku politických pobehajov. Čo neplatí len o Dankovi.Všimol si napríklad Korčok,ako vyzerá žiadosť o vstup na územie nášho „spojenca“ USA ? Američania cestujú na Slovensko bez obmedzení, Slováci pri ceste do USA musia súhlasiť so stratou práva na ochranu osobných údajov a zdieľaním [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,444
Celková čítanosť: 9432864x
Priemerná čítanosť článkov: 3860x

Autor blogu