Televízna reklama zapôsobí na mnohých ľudí. Často skôr kúpia, než si premyslia. Ako príbuzní kúpili v súčasnej dobe mohutne prezentovaný ohrievač Rovus, ktorý (podľa reklamy) sa mal vyznačovať úspornosťou a efektivitou.
Nebudem plytvať slovami, je to luxusná krabička bez reálneho použitia, jednoducho – šmejd vo všetkých ohľadoch. Príbuzní nechápali, ja som trošku dlhšie vyskúšal v miestnosti s plochou štyroch metrov štvorcových. Za dvadsaťdeväť eur a poštovné je to nepoužiteľná vec, ktorej prezentácia je klamstvom od prvého po posledné slovo.
Stručne povedané – niečo s výkonom 370 W nemôže v žiadnom prípade vykúriť nič. Dokonca ani toaletu, pretože spoločne s produktom dostanete „manuál“, ktorý je skôr siahodlhým zoznamom situácií, v ktorých produkt nemôžete, či nesmiete použiť. Nesmie sa používať v kúpeľni, nesmie byť v blízkosti nábytku, postelí, najlepší efekt sa údajne dosiahne do vzdialenosti troch metrov od užívateľa. Popis hovorí, že efekt produktu pocítite po hodine, podľa miestnosti – kde sa nachádzate. Pravdou je, že efekt nebolo cítiť ani po celodennom zapojení produktu, ak teda nerátame, že aké-také teplo bolo cítiť do metra od jeho umiestnenia, ale celková teplota v miestnosti sa nezmenila. Ani náznakom.
Úspora ? Kdeže, žiadna nemôže byť, ani reči. Nehovoriac o tom, aký zmysel má, aby niekto využil klasickú formu kúrenia a k nej šetril používaním – nezmyslu ? Nezmyslu, ktorý len nepríjemne hučí a jeho efektivita sa rovná nule ? Nekupujte, reklama je klamstvo a produkt je šmejd, ktorý zneuctí svojím pobytom aj smetisko, na ktorom skončí.
... a boli to ozaj tie z reklamy? ...
Keď som to počul prvý raz, tak som si tiež ...
Si vedel vopred, ze ten ohrievac ma len 370 ...
:-)) ...
Áno, toto je ukážkový koment, presne podľa ...
Celá debata | RSS tejto debaty