Založ si blog

Prečo ignorujeme voľby ?

Skúsim vysvetliť, prečo patrím do skupiny ľudí, ktorí všetky voľby ignorujú. Kto bude chcieť, pochopí – kto nie, raz na oprávnenosť môjho rozhodnutia príde sám.

 

  1. Mojou vlasťou je a bude Československo. Rozdelenie federácie bolo zločinom, spáchaným v rozpore s platnou Ústavou, ktorú si poslanci vedome prispôsobili, aby dosiahli naplnenie svojich mocenských ambícií. Kto neverí, nech si preštuduje znenie tejto listiny k 1. januáru 1992 a hlavne články, týkajúce sa rozdelenia federácie. Poslanci vedome a zločinne obrali občanov krajiny o právo rozhodnutia, v akom štáte chcú žiť. Prečo ? V. Mečiar raz povedal – nechceli sme referendum, lebo sme vedeli, že by nebolo úspešné. K tomu niet čo dodať.
  2. Neverím, že zločinom na občanoch, ktorý spáchali politické špičky, sa dá založiť právny štát. Krátke dejiny samostatného Slovenska moju skepsu plne potvrdzujú – úbožiak dostane väčší trest za krádež kukurice, ako celebrita za zabitie človeka.
  3. Nemôžem voliť do čela krajiny osvedčených odborníkov, pretože zákony sú nastavené tak, aby som mohol voliť výhradne nastrčených nominantov politických strán, ktorí sú ovládaní podnikateľskými záujmami v pozadí, a ich odbornosť je pochybná.
  4. Všetky moje práva chráni Ústava a zákony dovtedy, pokiaľ sa nedotknú privilegovaných skupín – ak bude môj pozemok okupovať osadník, nemám právo na ochranu majetku – osadník je diskriminovaný tým, že ja mám majetok a on nie. Ak ho bude okupovať celebrita, mám byť vďačný, že tam je. Pre štát mám cenu vrecka peňazí – kým niečo platím, mám číslo. Keď nebudem – mám smolu.
  5. Musím živiť ľudí, ktorí sa nemusia zodpovedať za výsledky svojej práce. Aj keď spôsobia miliardové škody, sú nedotknuteľní.
  6. Som povinný platiť dane, ale štát mi poskytne služby len vtedy, ak nejaké peniaze ostanú po tom, čo ich rozkradnú privilegovaní úradníci a spriatelené podnikateľské skupiny. A tak bola napríklad cesta v mieste môjho bydliska potiahnutá novým kobercom v roku 1988. Dnes je to zjazdovka na rovine – bubny a diery. A ja som nedobrovoľný sponzor autoservisov.

Mohol by som pokračovať, ale nemalo by to zmysel. Neverím na výber medzi sýtym a nenažratým zlodejom – pre mňa je to stále zlodej. Kto chce, nech volí malých zlodejov – jedného dňa bude rovnako na dne, ako pri veľkých zlodejoch. Akurát to potrvá dlhšie.

A kedy budem voliť ? Keď mi zlodeji vrátia krajinu …

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9465348x
Priemerná čítanosť článkov: 3871x

Autor blogu