Založ si blog

Ako sa nezblázniť . ..

Asi základným pravidlom, ktorým sa v živote riadim, sú slová niekdajšieho profesora … žiadny blázon nestojí za to, aby si sa zbláznil aj ty … musím priznať, že majú niečo do seba … ako tie jeho slová. Pretože bláznov behá po svete veľmi veľa, a mnohí z nich sa aj snažia zasiahnuť do životov ostatných …

Nikto si nemôže vybrať rodičov … ale sú ľudia, ktorí by nemali mať deti. Ak ich majú, je to hotová tragédia. Nie pre rodičov, pre deti. Dieťa nemôže za to, že sa narodí s nejakým hendikepom, proste sa stalo a musí s tým žiť. Horšie je, keď to nechápe ten, ktorý mu má byť oporou – teda rodič. Napríklad matka, ktorá doporučenie lekára, aby s dieťaťom navštívila ambulanciu psychiatra, jednoducho vytrhne príslušnú stranu zo zdravotného záznamu a – zmení detského lekára. Dieťa rastie, trpí, často je šikanované, lebo okolie ho pokladá za zdravé … ale zdravé nie je. Dospeje … trápi sa … nie je nič horšie, ako otázka bezmála štyridsaťročnej ženy, ktorá pozerá do prázdna – prečo mám práve ja toľko trápenia ??? Kto jej vysvetlí, že najväčším nepriateľom je (a bol) pre ňu práve ten, kto ju mal chrániť a podporovať ??? Nič nie je horšie, než bezmocnosť – pozeráte sa na človeka, cítite, že sa vás drží sotva končekmi prstov a prepadáva sa niekde do priepasti … a nemôžete mu pomôcť, lebo niekto uprednostnil kedysi pred rokmi bezcenný pocit dôležitosti pred susedmi … nad záujmami vlastného dieťaťa … však, čo by na to povedali ľudia, susedia, známi … ak by vedeli, že dieťa išlo či chodí k psychiatrovi ???

A tak sa niekto pred susedmi vyťahuje, že má luster za päťtisíc eur … všetci híkajú, lebo nevedia, že tento sprostý malomeštiak má doma dieťa, ktorému zbabral život, aby sa nemusel hanbiť, že s dieťaťom chodí – na psychiatriu.

Najťažší život majú zneuznaní géniovia … neustále žijú v predstave, že všetci sú kolobežky, len oni – raketoplány … a tá sprostá spoločnosť nie a nie pochopiť a oceniť ich genialitu. Keď sa im to postupne vymyká spod kontroly, vyberú si jeden terč a kopú … kopú a kopú … akoby nechápali, že vlastne kopú sami do seba, alebo skôr vykopávajú sebe jamu … zabudnutia. Čoraz viac sa kĺžu do priepasti, vykopanej vlastnou nenávisťou a nevedia sa zastaviť … len kričia, ba vrieskajú – kto podporuje mafiána, je sám mafián … ale kto nepodporí môjho kamoša, ktorý sa kamaráti s mafiánmi – to je sprostý a zaostalý sedliak !!! Pf … skoro mi pivo vystreklo z pier, keď som počul od jedného stola túto, naozaj veľmi impozantnú – myšlienku.

Šmatlem sa domov po zamrznutom a neočistenom chodníku, a tesne pred domom mi napadne, že som v aute zabudol notebook. A tak otváram kufor auta, vyberám primrznutého nešťastníka, keď pri mne zastane auto, počujem buchnutie dverí a ozve sa podozrivo oficiálny hlas – dobrý večer, pán vodič … obraciam sa a za mnou stojí zjavne nazlostené rameno zákona. Vraj, či som ochotný absolvovať dychovú skúšku … prečo ? Čosi šemotí, ani nerozumiem, čo vlastne chce … len sa opäť pýtam – prečo ? No, videli sme vás v neďalekom pohostinstve … a ? No, a teraz vyberáte veci z auta … a – stále neviem, o čo vlastne ide. Opäť čosi šomre o alkoholických nápojoch a riadení vozidla … áno, mal som tri pivká a čo má byť ? To už sa rameno zákona naozaj naštve, a zvýšeným hlasom mi pripomína, že po požití alkoholických nápojov je zakázané riadenie vozidla … no a ?Už ma tá infantilná debata nebaví a tak prosím rozbehnutého “ priateľa a ochrancu “ verejnosti, aby mi vysvetlil, prečo požaduje dychovú skúšku … no, lebo ste riadili auto pod vplyvom … to už sa smejem na plné ústa a jemu div pena nestrieka z úst – čo sa smejete, zrúkne na mňa … no, ukážte mi, ako som toto auto šoféroval, môžete ? Medzitým vedľa nás pristála iná hliadka, tvorená inteligentnejšou posádkou … už prvý pohľad na moje auto jej dal jasne najavo, akého hlupáka zo seba robí ich kolega.

Spod auta vytŕča pohodené lano, okná sú všetky zamrznuté a jedno koleso úplne prázdne … naštvaté rameno zákona na mňa zlostne zazrie a bez slovka ospravedlnenia odchádza … ten notebook som tam zabudol už pred dvoma dňami, keď som sa vracal od svokry … ale, mal som šťastie – prežil mrazy bez úhony …

Čapcem sa hore schodami a ajhľa – pri dverách bytu stojí sused, skúša pchať kľúče do zámky a čoraz viac nadáva … čo je sused, nejde odomknúť, pýtam sa ho ? Nie, asi zavolám zámočníka, odvrkne … nemusíte sused, chácholím ho – stačí, ak vyjdete o poschodie vyššie, tam dvere otvoríte so železnou istotou … smejem sa na neho … čumí na mňa, potom na dvere – a kur …. nedopovie, a ťahá sa schodami nahor – k svojmu bytu.

No povedzte, nie je život krásny ? 

 

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

Rapid Life

Súd oslobodil spod obžaloby exšéfa odboru NBS Barriho v kauze Rapid Life

18.04.2024 14:02

Rozsudok nie je právoplatný, o odvolaní prokurátora rozhodne Najvyšší súd.

Venezuela

Necestujte do Venezuely, varuje Slovákov rezort diplomacie. Zvážiť majú cestu do Kolumbie a Ekvádora

18.04.2024 13:49

Ministerstvo pripomína, že SR nemá ani v jednej z krajín zastupiteľský úrad.

World Press Photo, palestínčanka, gaza, izrael, Mohammed Salem

Plačúca Palestínčanka s mŕtvym dieťaťom v náručí. World Press Photo tento rok vyhrala snímka z Gazy

18.04.2024 13:40

Usporiadatelia pripomenuli nebezpečenstvo, akému fotoreportéri počas pokrývania vojnových konfliktov čelia.

Julija Navaľná

Vláda v Kyjeve robí chybu. Väčšina Rusov nechce vojnu, len Putin áno, Ukrajinci to chápu, vyhlásila Navaľná

18.04.2024 13:28

Odpovedala, či považuje za jeden zo svojich cieľov nájsť spoločnú reč s vedením Ukrajiny.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9454548x
Priemerná čítanosť článkov: 3867x

Autor blogu