Založ si blog

Takže . .. starí alebo noví zlodeji – klamári ?

Možno som veľký pesimista, ale naozaj nevidím iné možnosti – ponúkajú sa nám starí zlodeji s novou verziou svojich predošlých klamstiev, alebo noví adepti, ktorí síce ešte nič pre ľudí neurobili, ale už sa naučili od tých, ktorých túžia nahradiť – klamať a vymýšľať. Ako istý, údajne čítaný autor, ktorého diela som akosi nenašiel ani po dlhšom hľadaní … možno neviem hľadať, ale namiesto tisícov príspevkov a čítajúcich som našiel dva – naozaj dva príspevky v blogoch, prázdny blog na Pravde, facebookový profil s prilepenými dielami iných autorov … a nič viac.

Neviem, nikdy som sa nepokladal ani za skvelého autora, ani za masovo čítaného. Blog beriem ako možnosť na vyjadrenie svojho názoru k veciam, ktoré nemajú nič spoločného s normálnou spoločnosťou. Spätne pokladám niektoré svoje príspevky za podpriemerné, a zrejme by som ich opakovane nenapísal. O niektorých si myslím, že nie sú ani podpriemerné, ale doslova úbohé … možno pre odstup času od ich napísania.

Štatistiky čítanosti, či počet diskutujúcich … no niekedy potešia, niekedy nie. Pre niektorých som prorusky orientovaný boľševik, pre iných realista … každý ma vidí, ako chce. Nerobím si ilúzie, že mám vplyv na myslenie spoločnosti … a ani si nerobím ilúzie, že ho niekedy budem mať. Blog by som mohol pokladať za mienkotvorný, ak by každý príspevok prečítalo aspoň stotisíc ľudí, a aj tak by to bol len zlomok slovenskej populácie, nič viac …

Ale nechcem, nemôžem mlčať … ak vidím, že niekto moju krajinu, môj národ skúša predávať ako handru na dlážku … nemôžem mlčať ani vtedy, keď vidím, ako je táto spoločnosť deformovaná …

Dnes sa ma kamarát na facebooku opýtal, koho by som volil … ak teda pôjdem voliť. Moja odpoveď ho rozosmiala, pretože som mu povedal presne to, čo som nedávno napísal – pôjdem voliť prvý raz od prevratu, a budem voliť komunistov. Hlas dám na základe programu, pretože šanca na jeho naplnenie je nulová, ale aspoň trošku je o ľuďoch … a nie o rôznych papierových európskych tigroch, ktorí mali plné misky len preto, že predali všetko, čo vo svojej klietke našli …

… a koho mám voliť ja ? Opýtal sa … však som už skúsil všetko, ale nič nedopadlo podľa mojich predstáv. Inu, voľ tak, aby si sa nemusel pred sebou hanbiť. Voľ srdcom … pridaj k nemu štipku rozumu, okoreň to hrsťou zodpovednosti za osud svojich detí a detných detí … potom je jedno, ako to dopadne, pretože budeš človekom bez ohľadu na výsledok.

… hm, a čo je väčší nezmysel – voliť toho, kto nemá šancu vyhrať, alebo vôbec nevoliť ? No, podľa mňa sú voľby o dôvere, dať dôveru niekomu, komu neveríš – to je podľa mňa ozajstná hlúposť. Ešte väčšia hlúposť je platiť niekoho, komu neveríš – z vlastného vrecka. Neúčasť je tiež voľbou, či skôr odkazom – neponúkli ste nikoho, kto by si zaslúžil moje peniaze … i dôveru. Netreba sa nechať vydierať klamstvami, že ak nevolíte, dávate hlas “ tým zlým “ …

Návod na voľby neexistuje …

Ale opýtajte sa sami seba – kto si zaslúži vašu dôveru ? Niekto s reálnym programom … niekto s jedinou víziou, teda myšlienkou, že všetko je lepšie než jeho odveký nepriateľ (ktorý je zlou hrou osudu úspešnejší) … niekto, kto skúša hľadať cestu k úspechu intrigami a voličov pokladá len za ovce (vzdelané volia jeho a sprosté – konkurenciu … a sprostí sú všetci, ktorí ho nevolia) … niekto, kto chodí práskať na svoju krajinu do zahraničia, lebo doma neznamená nič ….

Opýtajte sa, koho z týchto ľudí by ste zamestnali, keby sa uchádzali o miesto vo vašej firme … komu z týchto ľudí by ste prenechali jej riadenie a osud zamestnancov …

Každé voľby sú bitkou o budúcnosť vašich detí … jedna prehra nespôsobí prehratú vojnu, ale blen v ústach po voľbe, ktorá je v rozpore s vašim presvedčením … to môže znechutiť život na dlhé roky …závisť k úspechu nevedie, ale poznanie, prečo sú niektorí úspešnejší ako vy – to môže byť začiatkom cesty k úspechu. Ľudia volia populizmus, lebo hľadajú nádej na lepší život … a populisti môžu byť trvale porazení len tými, ktorí ponúknu skutočne lepší život, a v prípade úspechu ho aj naozaj dokážu zlepšiť …

Nie je hanbou vrátiť sa zo zlej cesty … je však hlúposťou, ak sa po zlej ceste – pokračuje. Pamätajte – moc nepatrí do rúk ľudí, ktorí tvrdia, že ich cesta je jediná správna.

Sklamaný pätolízač Korčok perlil . ..

07.04.2024

Severoatlantický sluha Korčok to nezvládol. Aj tak prezidenta nepotrebujeme.Je hanbou,že nie sme schopní nájsť skutočné osobnosti. Na vlastný štát sme nedorástli….

Vysvetlenie pre ochranárske „trúby“

20.03.2024

Hlavne pre jedného magora Erika. Skúste napchať do 2-izbového bytu dvadsať ľudí.Stačí na pár dní.A pochopíte (ak máte čím),že potrebujete pomoc psychiatra. Slovensko nie je nafukovacie, v knihách nájdete,aké územie potrebuje jeden dospelý medveď. Na vaše sprosté rady,čo strčiť do záhrady,aby tam nechodili medvede,si nájdite seberovných magorov. A choďte príkladom [...]

Každý vládca má svojho šaša (akurát nám nie je do smiechu)

22.01.2024

Matovič a Heger mali Remišovú,Fico má Šimkovičovú Dámy majú jedno spoločné – nedostatok výbavy na pochopenie vlastnej neschopnosti.Niekto s priemerným intelektom by reagoval diplomaticky.A priznal by kritikom právo nesúhlasiť.V prípade hlupáka príde arogancia.Niečo na štýl „Čo si to dovoľujete? Viete,kto som ja ?“ Pri hlupákoch sa dobre vládne.Alebo [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

cudzinec

Kto sa nepoučí z vlastnej minulosti,je nútený si ju opakovať.Budúcu koalíciu volili tí,ktorí dali moc do rúk šialencov a hlupákov vo voľbách 2020.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,445
Celková čítanosť: 9466992x
Priemerná čítanosť článkov: 3872x

Autor blogu